فروش گوشی‌های سامسونگ امسال فقط ۰٫۹۵ درصد رشد می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بنابر گزارش‌های منتشر شده از کشور کره‌ی جنوبی، فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۵ میلادی در مقایسه با سال قبل تنها ۰٫۹۵ درصد افزایش خواهد داشت.

براساس گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد فروش گوشی‌های موبایل سامسونگ در مقایسه با سال ۲۰۱۴ میلادی تنها ۰٫۹۵ درصد افزایش خواهد داشت.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی قادر است ۳۱۸ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند خود را به‌فروش رساند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود اپل تا پایان سال جاری میلادی ۲۳۰ میلیون دستگاه آیفون را در بازار بفروشد. در نتیجه میزان فروش گوشی‌های اپل در مقایسه با سال قبل ۱۹ درصد رشد خواهد داشت.

سامسونگ در سال‌های قبل رشد بسیار خوبی را در حوزه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند در بازار تجربه کرده است. به‌طور مثال این شرکت در سال ۲۰۱۲ میلادی یکی از بهترین سال‌های مالی را پشت سر گذاشته است. فروش گوشی‌های موبایل سامسونگ در سال ۲۰۱۲ رشد ۱۳۱ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده است. همچنین فروش محصولات هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۳ با رشد ۴۵ درصدی همراه بوده است. این در حالی است گوشی‌های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۴ هیچ افزایشی نداشته و میزان رشد آن صفر درصد است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اپل یکی از شرکت‌هایی است که در تمام سال‌های فعالیت خود رشد در میزان فروش محصولات را تجربه کرده است. به‌طور مثال اپل در سال ۲۰۱۲ میلادی ۵۰ درصد رشد در فروش آیفون را تجربه کرده است. همچنین فروش محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۳ با ۱۳ درصد رشد همراه بوده و در سال ۲۰۱۴ رشد ۲۶ درصدی داشته است.

لازم به‌ذکر است که ماه گذشته اپراتور T-Mobile قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را ۲۰۰ دلار کاهش داد؛ همچنین در حال حاضر قیمت این دو محصول در اروپا هم کاهش یافته است.

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه