رمبو بدون استالونه باز می‌گردد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

راست‌اش را بخواهید به غیر از قسمت اول مجموعه فیلم‌های «رمبو»، هیچ‌کدام فیلم‌های خوبی نیستند. با این حال، این موضوع را نباید فراموش کرد که شخصیتی که به اسم رمبو می‌شناسیم،‌ در همان قسمت دوم و سوم این مجموعه به مخاطبان معرفی شده است و در فیلم «اولین خون»، خبری از ارتش یک نفره نبود.

رمبو بعدی مراحل اولیه‌ی ساخت را طی می‌کند.

به غیر از سه قسمت ابتدایی رمبو، یک فیلم دیگر هم چند سال پیش با حضور «سیلوستر استالونه» ساخته شده بود. قرار است «جان رمبو» دوباره به سینما بازگردد، اما این بار دیگر خبری از استالونه نیست.

بازنگری مجموعه‌ی رمبو در حال حاضر «رمبو: خون جدید» (Rambo: New Blood) نام گرفته است. قرار است بازیگری جوان‌تر نقش رمبو را بر عهده بگیرد. شرکت فیلم سازی Millennium Films گفته است که می‌خواهند مجموعه‌ی رمبو را مثل مجموعه‌ی جیمز باند ادامه دهند؛ یعنی احتمالا فیلم‌ها تا ابد ادامه خواهند داشت و بازیگرهای مختلفی نقش رمبو را به دست خواهند گرفت.

first-blood

شخصیت جان رمبو برای اولین بار در رمانی به اسم «اولین خون» در سال ۱۹۷۲ متولد شد. فیلم اولین خون هم از روی همین کتاب ساخته و در سال ۱۹۸۲ عرضه شد؛ فیلمی که بیشتر به نتایج نه چندان خوب جنگ ویتنام روی سربازهای این جنگ می‌پرداخت، نه اکشن‌های بی‌کله.

با این حال، بازگشت رمبو با فیلم «اولین خون: قسمت دوم» در سال ۱۹۸۵، این مجموعه به یک فیلم دهه‌ی هشتادی امریکای فوق اکشن تبدیل شد. جان رمبو در انتقام از ویتنامی‌ها، هر کس که جلوی‌اش بود را قتل عام کرد. این فیلم آن‌قدر محبوب شد که شخصیت جان رمبو را به لطف آن می‌شناسیم.

هنوز داستانی برای قسمت بعدی رمبو در نظر گرفته نشده است و فیلم مراحل اولیه‌ی ساخت را طی می‌کند. قرار است «خون جدید» را «آریل ورومن» (Ariel Vromen) بسازد. او پیش از این فیلم‌های The Iceman و Criminal را ساخته است.

منبع: Hollywoord Reporter

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Jack

    ۱۰۰ دفعه همه قسمتاشو دیدم تکرار نشدنیه جان یعنی استالونه ???? ریچارد کرنا هم که فوت کرد الانم یکی دیگه جای استااونه???? فقط ی فیلم جالب مثل باند میتونه بشه اما دیگه اون حسی که استالونه به آدم میدادو از دست میده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه