تصاویر منتسب به گوشی شیائومی Mi 5 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی mi 5

یک منبع خبری چینی رندرهایی از گوشی شیائومی Mi 5 را به همراه مشخصات فنی آن منتشر کرده است.

گفته می‌‌شود تلفن هوشمند شیائومی Mi 5 به تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود.

منابع چینی اخیرا رندرهایی از یک گوشی به بیرون داده‌ و ادعا می‌کنند که مربوط به گوشی شیائومی Mi 5 است که در آینده رونمایی خواهد شد. این رندرها رسمی نیستند اما براساس طراحی دستگاه اصلی ایجاد شده‌اند.

منابعی که این تصاویر را ارایه داده‌اند می‌گویند Mi 5 به کوچک‌ترین و در عین حال سریع‌ترین حسگر دنیا مجهز خواهد بود. همان‌طور که رندر سمت راست نشان می‌دهد، فریم Mi 5 فلزی خواهد بود. در قسمت جلوی دستگاه می‌توانیم شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی را روی پنل نمایشگر دستگاه ببینیم. این گوشی هوشمند یک پورت USB Type-C خواهد داشت.

mi 5

یک نکته‌ی مهم که باید به آن اشاره شود، این است که رندری که ارایه شده، شباهتی به تصاویر لو رفته‌ی قبلی از این گوشی ندارد. بنابراین، یکی از این تصاویر باید اشتباه باشد؛ در این مرحله نمی‌توان گفت کدامیک.

گفته می‌‌شود تلفن هوشمند شیائومی Mi 5 به تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود. در شایعات قبلی مربوط به دستگاه هم به همین نکته اشاره شده است. ظاهرا این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p خواهد داشت. دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اندروید ۶.۰ مارشمالو اشاره کرد.

شیائومی Mi 5 در دو مدل عرضه خواهد شد. مدلی که رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی دارد، معادل ۳۰۸ دلار قیمت خواهد داشت. از طرف دیگر، قیمت این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳۵۴ دلار خواهد بود.

منبع: G for Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرهمایون

    سلام
    چرا از این شرکت فوق العاده باانصاف هیچ گوشی ای نمیارید؟
    مخصوصا گوشی redmi note 3
    🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه