رندرهای جدید سامسونگ گلکسی A5 و A7 مدل ۲۰۱۸ منتشر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۱۸ دو محصول گلکسی A5 و A7 منتشر شده است. در ادامه با رندرهای ۳ بعدی گرفته شده از این ۲ محصول میان‌رده‌ی سامسونگ همراه باشید.

البته این رندرها ۲ نکته‌ی جالب دارند؛ اولین نکته درمورد رندر محصولات احتمالی سامسونگ، نبود فلش LED در پشت است. این به معنای نبود این قابلیت در گوشی نیست، بلکه منبع خبری از فراموشی این مولفه در طراحی خبر داده است. نکته‌ی دوم این است که شایعاتی درمورد حضور کلید اختصاصی بیکسبی در این گوشی‌ها خواهد بود. با این حال طراح در رندر خود این مولفه را هم درنظر نگرفته است. بیکسبی نام دستیار صوتی هوشمند سامسونگ است.

در مورد مشخصات احتمالی دو گوشی A5 و A7 مدل ۲۰۱۸ می‌توانیم به تراشه‌ی Exynos 7885 و ۴ گیگابایت رم اشاره کنیم. هم‌چنین احتمال دارد که این گوشی‌ها صفحه‌نمایش کم‌حاشیه داشته باشند که در اینصورت در طراحی این گوشی شاهد هیچ کلید و سنسور اثر انگشت روی گوشی نخواهیم بود. از دیگر مشخصات این گوشی، صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ است. گلکسی A5 یک نمایشگر ۵.۵ اینچی و A7 یک نمایشگر ۶ اینچی خواهد داشت. جک ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB-C و اسپیکرهای جانبی از دیگر المان‌های درنظر گرفته شده برای این گوشی هستند.

هنوز اطلاعات رسمی و نهایی درمورد این گوشی مشخص نشده است. احتمال می‌رود در کنفرانس خبری CES 2018 شاهد رونمایی رسمی دو گوشی سامسونگ گلکسی A5 و A7 باشیم.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سهراب

    این گوشی نمای جلو اش شبیه lg g6 است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه