رندرهای گلکسی A10 سامسونگ منتشر شد

۸ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A10

اگرچه سامسونگ چند روز قبل در نمایشگاه MWC 2019 از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A30 و گلکسی A50 رونمایی کرد، اما هنوز خبری از معرفی گلکسی A10 نیست. حالا خوشبختانه، به لطف این رندرهای منتشر شده می‌توانیم طراحی گلکسی A10 را مشاهده کنیم.

بر اساس این تصاویر، گلکسی A10 از دوربین اصلی واحد و بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل بهره می‌برد. اسپیکر اصلی هم در سمت چپ در بخش پایینی پنل پشتی تعبیه شده است. روی هم رفته این رندرها اطلاعات چندانی را به دست ما نمی‌رسانند.

گلکسی A10

اما اگر بخواهیم به شایعات از پیش منتشر شده اعتماد کنیم، باید بگوییم که قلب تپنده گلکسی A10 تراشه اگزینوس ۹۸۸۴B است که در کنار آن حداقل ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده. در پنل جلویی، این گوشی از نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن HD+ بهره می‌برد و انرژی آن از طرف باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. از آنجایی که قرار است تا چند روز آینده این گوشی در کنار A30 و A50 در هند رسما معرفی شود، از صحت و سقم این گزارش‌ها خبردار خواهیم شد. باید ببینیم که سامسونگ با عرضه‌ی این گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده مقرون به صرفه می‌تواند رقبای قدری مانند شیائومی را کنار بزند یا نه.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه