رندرهای گوشی وان‌پلاس مینی به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در اواسط مرداد ماه بود که مدیرعامل شرکت وان‌پلاس اعلام کرد که آن‌ها در حال ساخت یک تلفن همراه هوشمند جدیدتر هستند. به‌تازگی تصاویری از رندرهای این گوشی به بیرون درز کرده است.

گوشی وان‌پلاس مینی از سنسور تشخیص اثر انگشت، دو دوربین و دو فلش بهره می‌برد.

مدیرعامل شرکت وان‌پلاس قبلا گفته بود که آن‌ها برنامه‌های مختلفی برای گوشی‌هایی که در آینده عرضه می‌کنند دارند. گوشی‌‌هایی که شاید قوی‌تر از وان‌پلاس ۲ نباشند. به تازگی خبرهایی درباره محصول جدید این شرکت به بیرون درز کرده است. شرکت وان‌پلاس در حال ساخت مدل مینی برای گوشی‌های خودش است و با توجه به تصاویری که از رندرهای این محصول به بیرون درز کرده، به احتمال زیاد به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.
تا این لحظه دو تصویر از رندرهای مدل مینی گوشی وان‌پلاس منتشر شده که ظاهری شبیه به گوشی‌های قبلی این شرکت دارند. در قسمت جلو با ظاهری ساده و شبیه به گوشی‌های قبلی روبه‌رو خواهید شد. در قسمت پشتی با دکمه‌ دایره‌ شکلی مواجه می‌شوید که همانند دکمه Touch ID گوشی‌های آیفون است و به احتمال زیاد سنسور تشخیص اثر انگشت آن خواهد بود. در کنار این دکمه دو دوربین روی گوشی  مشاهده می‌شود که دو فلش LED هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در قسمت پایین گوشی بلندگوها و میکروفن آن دیده می‌شود.
هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس آن را با قیمت کمتر از ۲۴۹ دلار به فروش برساند. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این گوشی را مشاهده کنید.

oneplus-mini-render-1 oneplus-mini-render-2

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه