رندر جدید ال‌جی G7 را پیش از رونمایی ببینید

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک هفته تا رونمایی پرچم‌دار بعدی ال‌جی باقی مانده است. قرار است به زودی شاهد رونمایی گوشی G7 ThinQ باشیم؛ پرچم‌داری که برخلاف اسم عجیب و غریبش، چندان هم از نظر ظاهری و سخت‌افزاری، تفاوتی با دیگر پرچم‌دارهای امروزی ندارد. این موضوع، با نگاهی به ظاهر گوشی، بیش از هر چیز خودش را نشان می‌دهد.

گوشی G7 ThinQ مثل بیشتر پرچم‌دارهای امروزی صنعت گوشی‌های هوشمند، یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خود دارد.

تصویری جدید از گوشی LG G7 ThinQ به بیرون منتشر شده‌اند که از همه‌ی زوایا گوشی را نشان می‌دهد. منبع این تصویر هم کسی نیست جز «ایوان بلس» (Evan Blass)، معتبرترین و معروف‌ترین منبع درز اطلاعات از گوشی‌های هوشمند. ایوان بلس تصاویر گوشی جدید ال‌جی را با کیفیتی بالا برای‌مان منتشر کرده است تا پیش از رونمایی G7 ThinQ، آمادگی کامل داشته باشیم و هیچ چیز گوشی مبهم باقی نماند.

گوشی G7 ThinQ مثل بیشتر پرچم‌دارهای امروزی صنعت گوشی‌های هوشمند، یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خود دارد، ولی مثل Huawei P20 می‌توان این بریدگی را خاموش کرد. یک کلید هم ظاهرا مختص منشی هوشمند گوگل یعنی Google Assistant در سمت چپ گوشی قرار گرفته است؛ کلیدی مثل آنچه سامسونگ برای بیکسبی دارد.

می‌توانید انتظار یک صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹، یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم داشته باشد.

منبع: Thee Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه