رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا برای دوست‌داران رنگ سفید

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

رنگ سفید، روشن، خالص و تازه است. حس تمیزی و شفافیت را تداعی می‌کند. به همین دلیل در طراحی هم برای ایجاد حس تمیزی و خلوص هرچیزی از آن استفاده می‌شود. اگر در طراحی یک فضای داخلی از رنگ سفید استفاده شود، فضا را باز‌ تر نشان می دهد و ترکیب آن در فضا یا حتی در انتخاب پوشش با یک رنگ متضاد تند می‌تواند حرکت ایجاد کند و یکنواحتی را از بین ببرد.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

ساعت مچی عقربه‌‌ای زنانه سواچ مدل SFK360 با بند سفید پلاستیکی برای استفاده روزمره ایده‌آل است. قطر این ساعت ۳۴ میلی‌متر است و تا عمق ۳۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم است پس در استفاده روزمره لازم نیست نگران خیس شدن آن باشید. صفحه ی ساعت متشکل از دو دایره کوچک و بزرگ با خطوط دوار است که جلوه‌ی زیبایی به آن داده است.

‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالاروسری طرح دار زنانه‌ی پیسس، با زمینه سفید، دارای حاشیه‌ی سرمه‌ای رنگ و طرح گل‌های رنگارنگ است. دور روسری تماما دوردوزی شده است. ابعاد روسری ۶۷ × ۶۷ سانتی متر است و از ۱۰۰% پلی استر تهیه شده است. وجود رنگ های قرمز، سبز و آبی با ایجاد کنتراست رنگی، جلوه‌ی زیبایی به روسری داده است که به همراه زمینه‌ی سفید هم برای استفاده‌ی روزمره مناسب است و هم برای مهمانی و مراسم رسمی‌تر.

‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

کفش راحتی زنانه آدیداس مدل «Superstar 80s Cork» دارای طراحی مناسب برای پیاده‌روی و فعالیت روزمره است. اولین چیزی که توجه شما را در دیدن این کفش جلب می‌کند پدی محافظ از جنس چوب‌پنبه برای محافظت از پنجه در زمان ضربه یا برخورد است تا به‌راحتی و آسودگی خاطر گام بردارید. جنس رویه کفش آدیداس از چرم مصنوعی طبیعی است در این صورت استحکام و دوام بالای در برابر ساییدگی یا پارگی دارد همچنین بسیار نرم و منعطف بوده تا پا دامنه حرکت مناسبی در زمان حرکت با این کفش داشته باشد. پوشیدن این کفش حسی خوبی از انجام فعالیته‌ای روزمره در زمان طولانی ایجاد خواهد کرد.

‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

آی‌پد مینی ۴ قدرت پردازشی خود را از پردازنده‌ی اصلی A8 و پردازنده‌ی کمکی M8 میگیرد. همچنین اپل، دو گیگابایت حافظه‌ی رم برای این تبلت به کار برده است. استفاده از این سخت‌افزار قدرتمند در تبلت آیپد مینی ۴ سبب شده تا این تبلت بتواند بهتر از تمام آی‌پدمینی‌های دیگر، برنامه‌های مختلف را اجرا کند. اپل از یک دوربین ۸مگاپیکسلی در پشت تلبت و یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلوی این محصول استفاده کرده است که در صورت لزوم می‌تواند عکس های قابل قبولی بگیرد.

‌ ‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

اگر به ظرفیت زیادی برای شارژ نیاز دارید، شارژر همراه «شیاومی» با ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت، وزن کم، بازده بالا و قابلیت شارژ سریع همان چیزی است که می‌خواهید. همچنین در موارد اضطراری تنها با ۳ ساعت شارژ این پاوربانک می‌توان ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از ظرفیت پاوربانک را پر و با آن ۷ مرتبه، گوشی آیفون ۶ یا ۳ مرتبه آی‌پد مینی را شارژ کرد. جالب‌تر این است که با یک کابل «USB-C» می‌توان مک‌بوک ۱۲ اینچی را هم ۱.۲ مرتبه شارژ کامل کرد. شارژر همراه شیاومی با ظرفیت بالا، وزن کم، پشتیبانی از شارژ سریع و اضطراری می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین تجهیزات جانبی، همیشه و همه‌جا همراه شما باشد تا هیچ‌وقت با تمام‌شدن شارژ دستگاه‌های هوشمندتان مواجه نشوید.

‌ ‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

دوربین‌های پولاروید قدیمی را به یاد دارید؟ همان هایی که بلافاصله پس از گرفته‌شدن عکس، آن را چاپ می‌کردند و به شما تحویل می‌دادند. جالب است که فوجی فیلم هم مدلی به نام Instax Mini 25 را به بازار آورده که عملکردی این چنین دارد. به محض اینکه عکسی می‌گیرید، عکس از شیار کنار دوربین بیرون می‌آید. در حقیقت عملکرد بدین صورت است که کارتریجی شامل تعدادی فیلم مخصوص درون دوربین قرار می‌گیرد. پس از گرفته‌شدن عکس، همان فیلم است که از شیار کناری بیرون می آید و پس از چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور، کم کم عکس ظاهر می‌شود. عکس‌ها در سایز ۶X4 سانتی متر هستند. طراحی یکپارچه و عملکرد آسان، این دوربین را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مهمانی‌ها، پروژه‌های هنری و یا هر مکانی که به عکس‌های فوری نیاز دارید تبدیل کرده است. یک صفحه‌نمایش LCD هم در آن تعبیه‌شده است که تعداد فیلم‌های باقی‌مانده و حالت‌ عکاسی را نمایش می‌دهد.

‌ ‌‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

کیف دستی روزمره زنانه از سری محصولات The Collection یکی از زیر برندهای دبنهامز است نحوه بسته شدن محفظه‌ی اصلی کیف، توسط دکمه‌ی آهنربایی است. کیف دارای طرح هفت و هشتی در قسمت رویه و یک منگوله‌ی تزیینی با رنگ بژ متالیک از دسته است. این کیف، مناسب برای استایل روزمره است و ابعاد آن  ۴۵ × ۱۳ × ۲۹ سانتی متر است. بهتر است کیف به وسیله‌ی دستمال مرطوب تمیز شود.

‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

«فیلیپی» مدل‌های مختلفی برای نگهداری کارت‌ طراحی و تولید کرده که مدل «Donatella» یکی از زیباترین آن‌هاست. این کیف طراحی زیبایی دارد تا نظر هر بانوی مشکل‌پسندی را جلب کند. در ساخت این کیف سه جیب لحاظ شده است تا بتوان مدارک را به‌راحتی در آن جای داد. رویه‌ی این کیف از جنس چرم است. این رویه‌ی چرمی به دلیل ساختار بادوامی که دارد عمر کلی کیف را افزایش می‌دهد تا شما بتوانید برای مدت زمان زیادی از استفاده‌ی این کیف لذت ببرید. یک بند چرمی در در طراحی لحاظ شده تا با ردکردن آن از حلقه‌‌ی جلو بتوان کیف را بست و از بیرون افتادن محتویات آن مطمئن بود.

‌ ‌

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

گوشی شیاومی می‌۵ از سری گوشی‌های دوسیم‌کارت است. این گوشی از سیم‌کارت سایز نانو استفاده می‌کند. ساختار بدنه‌ای می‌۵ از شیشه و فلز است. برای پردازنده از تراشه‌ی ۸۲۰ اسنپ‌دراگون استفاده شده است. با مجهز شدن این گوشی به این تراشه توانایی اجرای سخت‌ترین فعالیت‌ها هم برایتان مهیاست. یار  همیشگی پردازنده‌ی مرکزی، حافظه‌ی ۳ گیگابایتی رم این گوشی است که داده‌ها را با بالاترین سرعت برای پردازش، مهیا می‌کند. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر ویژگی‌های می‌۵ است. به دلیل استفاده از فناوری IPS در صفحه‌نمایش LCD 5.15 اینچی این گوشی و تراکم پیکسلی بالای ۴۲۸ پیکسل بر هر اینچ‌، کیفیت صفحه‌نمایش می‌۵ شمارا حیرت‌زده می‌کند.

راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ - رنگ‌کالا

هدفون ۱۶۸۲S از برند نیا می‌تواند با استفاده ازجک ۳.۵میلی‌متری به پخش‌کننده‌های موسیقی وصل شود. بازوهای آن طوری طراحی شده‌اند که قابلیت تاشدن دارند و می‌توانید آن را به‌راحتی و بدون اشغال فضای زیاد، درون کیف یا کوله‌پشتی گذاشته و با خود به همراه ببرید. بازوهای هدفون، قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می‌توان آن را با سایز سر هماهنگ کرد. این هدفون علاوه بر اتصال باسیم، می‌تواند محتوای کارت‌های حافظه‌ی micro SD را هم پخش کند. دستگاه توانایی شناسایی ۳۲ گیگابایت کارت حافظه را دارد و می‌توان فایل‌هایی با پسوند MP3 و WMA را توسط آن پخش کرد. باتری داخلی هدفون می‌تواند تا ۵ ساعت مکالمه یا پخش موسیقی را دوام بیاورد. وجود رنگ‌بندی بسیار متنوع از نکات جذاب مربوط به هدفون ۱۶۸۲S نیا است.

اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آقا مجتبی

    با سلام و احترام
    چرا همش زنونه اس ؟!

  2. Avatar امیر

    همه اینا که شد زنانه! لااقل یه چیزایی میذاشتید که از نظر جنسیتی خنثی باشن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه