رها کردن مرسدس G کلاس از ارتفاع ۱۰۰ متری؛ روش عجیب سلبریتی روس برای اعتراض به خدمات بنز

۳ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر ویدیوی پایین انداختن یک دستگاه مرسدس بنز G کلاس با هلیکوپتر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است. در این ویدیو شاهد هستیم چند جوان روس شاسی‌بلند لوکس اشتوتگارتی‌ها را از زمین بلند کرده و از ارتفاع ۱۰۰ متری آن را به سمت زمین رها می‌کنند. سقوط آزاد از این چنین ارتفاعی سبب می‌شود مرسدس بنز G کلاس به طور تحقیرآمیزی از بین برود. اما اصل ماجرا چه بود و چرا خودروی پرطرفدار مرسدس بنز با این شیوه نابود شد؟

پایین انداختن مرسدس G کلاس با هلیکوپتر

آنطور که در صفحه اینستاگرام ایگور موروز مالک مرسدس بنز G کلاس آمده، وی در ماه مارس ۲۰۱۸ با پرداخت ۱۶.۸ میلیون روبل (معادل ۲۷۰ هزار دلار) این شاسی‌بلند آلمانی را خریداری کرده است. به گفته وی از آن تاریخ تاکنون G کلاس مدام دچار مشکل شده و بعضا تا یک ماه در نمایندگی خوابیده است. این فرد جوان ادعا کرده پس از امتناع نمایندگی از قرار دادن خودرو تحت پوشش وارانتی و تعمیر رایگان، تصمیم گرفته با روشی عجیب از دست آن خلاص شود.

پایین انداختن مرسدس G کلاس با هلیکوپتر

این روایتی است که سلبریتی اینستاگرامی در صفحه خود آورده؛ اما گزارشی که توسط یکی از نشریات محلی منتشر شده، کاملا متفاوت بوده و با ادعاهای جوان روسی در تضاد است. طبق این گزارش ایگور موروز با یکی از دوستان خود شرط‌بندی کرده و قول داده در صورت باخت مرسدس G کلاس خود را از ارتفاعی بالا به سمت زمین پرت کند که در نهایت این اتفاق افتاده است.

اگر چه هنوز مرسدس بنز واکنشی به این موضوع نشان نداده، ولی به نظر می‌رسد هدف اصلی موروز جوان بیشتر جلب توجه و البته جذب دنبال‌کننده باشد، زیرا وی قبل از انجام عملیات نابودی مرسدس G کلاس، به دنبال‌کنندگان خود قول اعطای جوایز ارزنده‌ای چون خودرو و ۱۰۰۰ دلار پول نقد را می‌دهد! نکته دیگر اینکه در طول ویدیو موروز مدام صفحات مجازی خود را تبلیغ نموده و مخاطبین را دعوت می‌کند به این صفحات بپیوندند.

ناگفته نماند شاسی‌بلند نگون‌بخت ایگور موروز، به سری G63 تعلق دارد. نیروبخش این سری در مدل‌های تولیدی بین ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۸ یک موتور ۵.۵ لیتری V8 توربو است که می‌تواند ۵۳۷ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar طاهر

    کاملا مشخصه که این یک کار نمایشیه. مثلا برای معروفیت بیشتر ، جمع کردن فالوور بیشتر ، یا چند وقت در صدر فضای مجازی قرار گرفتن. ضمن اینکه هیچوقت کمپانی باسابقه و خوشنامی مثل بنز ، با خدمات دادن ناقص به یک یک مشتری ، خودش رو زیر سوال نمی بره. همه ما شاهد بودیم که چنین کارخانجاتی بارها بخاطر یک ایراد یا نقص کوچک در یک سری از تولیداتشان ، کل اون تولیدات رو فراخوان و جمع آوری کردن .

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه