گوشی میتو V4 با دوربین سلفی ۲۱ مگاپیکسلی‌اش رونمایی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
میتو V4

گوشی سلفی محور Meitu V4 در شهریور از سازمان نظارتی چینی TENNA تاییدیه گرفته بود. حالا میتو V4  توسط شرکت سازنده‌ی آن رسما رونمایی شده است.

دوربین پشتی این گوشی هم ۲۱ مگاپیکسل است.

ویژگی منحصر به فرد این گوشی دوربین جلویی ۲۱ مگاپیکسلی آن است که می‌تواند تصاویر سلفی فوق‌العاده‌ای ثبت کند. جالب است بدانید که دوربین پشتی این گوشی هم ۲۱ مگاپیکسل است. این گوشی یک نمایشگر ۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. در این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6795، پردازنده‌‌ی گرافیکی PowerVR G6200 و رم ۳ گیگابایتی استفاده شده است. حافظه‌ی داخلی میتو V4 به اندازه‌ی ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد و سیستم عامل اندروید ۵.۱ در آن اجرا می‌شود.

گوشی میتو V4 از شبکه‌ی ارتباطی ۴G پشتیبانی می‌کند و قرار است در رنگ‌های سفید مایل به صورتی، فیروزه‌ای روشن و صورتی عرضه شود. طراحی آن double V نام دارد و قسمت پایینی و بالایی دستگاه از جنس فلز است. این گوشی معادل ۵۴۸ دلار قیمت دارد.

این تولیدکننده همچنین نسخه‌ی جدیدتری از گوشی پرچم‌دارش را معرفی کرد. گوشی میتو V4s یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ اینچی دارد که با این حساب تراکم پیکسلی دستگاه ۳۱۲ پیکسل بر اینچ می‌شود. میتو V4s به پردازنده‌ی مدیاتک MT6752 و رم ۳ گیگابایتی مجهز است و حافظه‌ی داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت ظرفیت دارد. دوربین‌های پشتی و جلویی هر دو ۱۳ مگاپیکسلی هستند و نسبت کانونی لنزهای آنها (دیافراگم) f/2.0 است. باتری این دستگاه ۲۱۶۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. سیستم عامل نصب شده بر این مدل اندروید ۴.۴ است.

m1 m3 m4 Meitu-V4s

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    گوشی های چینی اصلا بدردنخور ن
    حالا هر چیزی که داشته باشه

  2. Avatar مجتبی

    واو… امیدوارم یه لنز واید و فوق العاده باشه برای سلفی…
    کاش از نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین هم عکس میذاشتین…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه