کوالکام از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی کرد

۱۸ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسنپدراگون 865 پلاس

دقایقی قبل شرکت کوالکام از جدیدترین تراشه خود به نام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی کرد که برای اولین بار سرعت بیش از ۳ گیگاهرتز را به ارمغان می‌آورد. سرعت هسته اصلی پردازنده این تراشه ۳.۱ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد که ۱۰ درصد بیشتر از هسته اصلی موجود در اسنپدراگون ۸۶۵ محسوب می‌شود.

پردازنده گرافیکی این تراشه هم اگرچه Adreno 650 است، ولی کوالکام آن را اندکی بهبود بخشیده و ۱۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده گرافیکی موجود در اسنپدراگون ۸۶۵ دارد. از دیگر تغییرات این تراشه می‌توانیم به بهره‌گیری از FastConnect 6900 اشاره کنیم.

اسنپدراگون 865 پلاس

این تغییر پشتیبانی از جدیدترین نسل فناوری وای‌فای موسوم به Wi-Fi 6E را امکان‌پذیر کرده که از حداکثر سرعت ۳.۲ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ و آنتن دوگانه بلوتوث هم اشاره کنیم.

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برای بهره‌گیری از فناوری ۵G همچنان از مودم جداگانه X55 بهره می‌برد که پشتیبانی از فناوری‌های امواج میلی‌متری و فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز را امکان‌پذیر می‌کند. در حال حاضر عرضه دو گوشی گیمینگ مبتنی بر این تراشه تایید شده است. یکی از آن‌ها ایسوس ROG Phone 3 و دیگری لنوو Legion است که هر دوی تا چند هفته دیگر معرفی می‌شوند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه