رونمایی دوباره از گوشی Honor 7

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی به‌عنوان چهارمین تولیدکننده و فروشنده گوشی‌های هوشمند در دنیا شناخته می‌شود. پیش از این هوآوی گوشی هوشمند Honor 7 را اواخر ماه ژوئن در چین رونمایی کرده بود. این در حالی است که هوآوی در حال حاضر، پس از گذشت حدود ۲ ماه قصد دارد گوشی پرچمدار Honor 7 را بار دیگر برای عرضه در بازارهای خارج از چین هم رونمایی کند.

گوشی هوشمند پرچمدار Honor 7 به‌زودی در بازارگوشی‌های هوشمند خارج از چین هم عرضه خواهد شد. هوآوی قصد دارد این گوشی را دوباره در جریان برگزاری یک رویداد در انگلیس هم رونمایی کند.

پیش از این هوآوی برای رونمایی از Honor 7 و دو دستگاه جانبی شامل یک دستگاه پوشیدنی با نام Honor Band Zero و یک هدست بلوتوثی به نام Honor Whistle یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده بود. این در حالی است که در حال حاضر این شرکت قصد دارد بار دیگر در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) گوشی Honor 7 را در جریان برگزاری یک رویداد جدید در انگلیس معرفی کند. احتمالا هوآوی مدتی پس از برگزاری مراسم رونمایی دوباره از این گوشی، آن را در این کشور هم عرضه خواهد کرد.

7

در گوشی Honor 7‌ از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p و رزولوشن Full HD استفاده شده است. هوآوی در این گوشی از یک دوربین اصلی ۲۰‌ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی بهره گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۳ گیگابایت رم، ۱۶ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. توان پردازشی گوشی Honor 7 از طریق یک چیپ‌ست Kirin 935 و پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز تامین می‌شود. لازم به ذکر است که هوآوی در این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Emotion UI 3.1 استفاده کرده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه