رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو با حضور دیجی‌استایل برگزار می‌شود

۱۷ فروردین ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
رویداد الگو با حضور دیجی استایل

برای اولین بار رویداد “الگو” با هدف معرفی نوآوری‌های بازاریابی آنلاین در کسب‌وکارهای پوشاک و شبکه‌سازی میان کسب‌وکارهای نوین این حوزه به همت جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی و در تاریخ یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

در این رویداد که گردهمایی کسب‌وکارهای آنلاین، برندها، استارتاپ‌ها، مارکترها و متخصصان صنعت پوشاک است، پنل “نوآوری استارتاپ‌ها” با حضور علی عموزاده، مدیر ارشد اجرایی دیجی‌استایل، مهرشاد موسی خانی، موسس بوتیک، سارا هاشمی، موسس وینک، مهدی محسنیان، موسس برندکده و بهادر ادب، موسس آستین، برگزار می‌شود. در این پنل استارتاپ‌های مد و پوشاک الکترونیک در ایران همچون …. در مورد چالش‌ها و فرصت‌های فعالیت در این حوزه در ایران و جهان صحبت می‌کنند.

پنل کارآفرینان صنعت پوشاک و کارشناسان این حوزه، سخنرانی در مورد ترندهای محتوایی در تبلیغات همسان پوشاک و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال، نوآوری در mvp و محصول کسب‌وکارهای اینترنتی پوشاک و خرده‌فروشی در مراکز خرید پوشاک، بخش‌های دیگر این رویداد است.

در بخشی نیز که برای شرکت‌کنندگان این رویداد تدارک دیده شده است، آن‌ها می‌توانند ایده‌ها، چالش‌ها و سوالات خود را مطرح کنند، و از تجربیات سخنرانان و مشاوره شغلی استفاده کنند و به شبکه‌سازی با دیگران بپردازند.

شرکت‌کننندگان در این رویداد پس از پایان برنامه می‌توانند برای بازدید از مرکز پردازش دیجی‌کالا، ثبت نام و در این بازدید رایگان شرکت کنند. همچنین دوشنبه و سه شنبه، ۲۸ و ۲۹ بهمن ۹۸ کارگاه‌های مدیریت برندسازی کسب‌وکارهای پوشاک، کمپین‌های بازاریابی دیجیتال در پوشاک و تولید محتوا در حوزه پوشاک برگزار می‌شود. مشاوره شغلی و معرفی رزومه شرکت‌کنندگان به شرکت‌های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری از دیگر برنامه‌های اجرایی رویداد الگو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت olgooevent.ir و صفحه ثبت‌نام مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای ثبت‌نام از کد تخفیف دیجی‌استایل (DIGISTYLE) استفاده کنید.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه