احتمال رکوردشکنی پیش‌فروش آیفون ۶s و ۶s پلاس

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل از روز شنبه پیش‌فروش گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s پلاس را در برخی کشورها آغاز کرده است. همان‌طور که اپل پیش از این هم انتظار داشت درخواست برای پیش‌خرید این دو محصول با سرعت زیادی پیش می‌رود.

به‌نظر می‌رسد نسل جدید آیفون‌های اپل رکورد فروش آیفون‌ ۶ و ۶ پلاس را خواهد شکست.

اپل در جریان رونمایی از محصولات هوشمند جدید خود که در روز چهارشنبه برگزار شد، معتقد بود که نسل جدید آیفون قادر است رکورد پیش‌فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس در سال گذشته را بشکند. این شرکت توانست سال گذشته تنها در عرض یک هفته ۱۰ میلیون آیفون ۶ و ۶ پلاس بفروشد.

همان‌طور که می‌دانید اپل سال گذشته تغییرات ظاهری را در آیفون ۶ و ۶ پلاس ایجاد کرد. سایز صفحه‌نمایش در این محصولات بزرگ‌تر از نسل‌های قبلی آیفون بود. این شرکت در آیفون ۶ از یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی استفاده کرد. همچنین آیفون ۶s پلاس اپل هم به‌عنوان نخستین فبلت این شرکت محسوب می‌شود که در آن یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی قرار دارد. اپل با کمک افزایش سایز صفحه‌نمایش در آیفون موفق شد بسیاری از کاربران اندروید که علاقه‌ی زیادی به استفاده از گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش ۵ اینچ یا بیش‌تر را داشتند به سمت استفاده از سیستم‌عامل iOS جذب کند.

اپل امسال هم برخی جزییات سخت‌افزاری را در نسل جدید محصولات خود تغییر داد. این شرکت همچنین ویژگی جدیدی به‌نام ۳D Touch یا همان فورس تاچ را به آیفون ۶s و ۶s پلاس افزوده است. این ویژگی می‌تواند میزان فشار انگشت کاربران روی صفحه‌نمایش را تشخیص دهد و نسبت به فشار وارد شده کارهای مختلفی انجام دهد. همچنین کیفیت دوربین اصلی و دوربین سلفی در این محصولات افزایش یافته است. اپل در این نسل از آیفون یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است. لازم به‌ذکر است که دوربین اصلی در آن‌ها قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارد. از دیگر ویژگی‌های این نسل از آیفون باید به ۲ گیگابایت رم و چیپ‌ست A9 اپل اشاره کرد. این شرکت آیفون‌های جدید را در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رز گلد تولید کرده است.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه