رکورد شگفت‌انگیز مجموعه بازی‌های GTA

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی راک‌استار به واسطه مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto بسیار محبوب است.

شرکت راک‌استار اعلام کرد که مجموعه بازی‌های GTA تا این لحظه بیش از ۲۲۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

این مجموعه بازی‌ها همیشه مورد استقبال بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرند به همین دلیل به رکوردهای مختلفی دست پیدا می‌کنند. به‌تازگی شرکت Take-Two که مالک استودیوی راک‌استار به‌حساب می‌آید، در خبری به این موضوع اشاره کرد که مجموعه بازی‌های GTA تا این لحظه فروش ۲۲۰ میلیون نسخه‌ای در سرتاسر دنیا داشته‌اند. در این آمار مشخص شده بازی GTA 5 با فروش ۵۴ میلیون نسخه‌ای مواجه شده است.

GTAV-GTA

این شرکت در ادامه به این موضوع اشاره کرد که بازی Red Dead Redemption هم تا این لحظه فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ای داشته است. لازم به‌ذکر است که این عنوان پنج سال پیش راهی بازار شد و هنوز هم بازی‌کننده‌ها نسخه‌های مختلف این عنوان را خریداری می‌کنند. شرکت Take Two به این موضوع هم اشاره کرد که DLCهای عرضه شده برای بازی Red Dead Redemption یک موفقیت تجاری بسیار خوب را برای آن‌ها به همراه آورده‌اند. لازم به‌ذکر است این بازی از جمله عنوان‌هایی به‌حساب می‌آید که کاربران زیادی می‌خواهند آن را روی کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنند. مایکروسافت لیستی از بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ که قرار است روی ایکس‌باکس وان منتشر شود را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار داده و بازی Red Dead Redemption در مکان سوم قرار دارد. لیست منتشر شده براساس درخواست بازی‌کننده‌ها به وجود آمده است.

RedDead-REDEP

در اردیبهشت ماه شرکت Take-Two اعلام کرده بود که بیش از ۵۲ میلیون نسخه از بازی GTA 5 را راهی بازار کرده و با توجه به آمار جدید، مشاهده می‌کنیم که در مدت دو ماه، ۲ میلیون نسخه به فروش این بازی افزوده شده است.
در سال ۲۰۱۳ که بازی GTA 5 برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ راهی بازار شده بود، این بازی در مدت سه روز به فروش ۱ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رسول حسین پور

    درود بر دیجی کالای عزیز….دیجی مگ یا دیجیکالا مگ بسیار عالیه…همیشه ایده هاتون خلاقانه و اجراشون حرفه ایه ممنون 🙂

  2. Avatar امین اشتیاقی

    من از دوران کودکی با GTA خاطره های زیادی دارم و می تونم بگم که سه چهارم زمان سرگرمی هام در این بازی سپری شده، GTA هر نسخه در حال پیشرفت بیش از پیشه و تنها نکته منفی اون به نظرم افزایش بیش از حد موارد غیراخلاقیه و امیدوارم رفته رفته بتونن سناریوی قوی و منظره های چشم نواز رو جانشین این موارد بکنن

    1. Avatar Guney

      دقیقا

    2. Avatar hadi

      فقط ای کاش این بازی در دیجی کالا هم عرضه میشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه