رکورد جدید ددپول در سینمای خانگی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد رکوردهای پی‌در‌پی فیلم ددپول (Deadpool) تمامی ندارد. این فیلم چند هفته در صدر پرفروش‌ترین‌های باکس‌ آفیس قرار داشت و پس از آن هم در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های رتبه‌ی R تاریخ سینما. به نظر می‌رسد این فیلم با فروش حدودا یک میلیون نسخه در هفته‌ی اول، در آستانه‌ی ثبت رکورد جدیدی برای بهترین فیلم دیجیتال HD استودیوی فیلم فاکس باشد.

فیلم «مریخی» (The Martian) محصول استودیوی فیلم فاکس قرن بیستم، در لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های دیجیتال HD این استودیو، بالاتر از ددپول قرار دارد؛ اما این آمار برای فروش سه هفته‌ی فیلم است. بنابراین انتظار می‌رود ددپول با فروش یک میلیون نسخه در یک هفته، رکورد بهترین فیلم‌ دیجیتال HD فاکس در سینمای خانگی را هم بشکند. مری دیلی (Mary Daily)، رییس و مدیر ارشد بازاریابی جهانی تفریحات خانگی استودیوی فاکس، این پدیده را “بی‌سابقه” خواند. او گفته: “واکنش مردم به فیلم ددپول در سالن‌های سینما بی‌سابقه بوده است. این استقبال در خانه هم ادامه دارد. طوری که تنها در عرض یک هفته، یک میلیون نسخه فروش داشته است.” همان‌طور که گفتیم، این فیلم رکوردهای بسیاری زده و به نظر می‌رسد همچنان منتظر رکوردهای بعدی آن باشیم.

خبر خوب این است که ددپول ۲ هم ساخته خواهد شد و بهتر این که با همان تیم قبلی ساخته خواهد شد. می‌توان امیدوار بود همان سطح از اکشن و کمدی را دوباره به صحنه بیاورند. بنابراین فشار زیادی روی آن‌هاست چون اگر می‌خواهند موفقیت خود راحفظ کنند باید فیلمی در حد انتظار مردم (که البته خودشان با Deadpool اصلی بالا بردند) بسازند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه