ریموت کنترل ۳۰۰ دلاری سونی ماه آینده عرضه می‌شود

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی پلتفرمی به اسم First Flight برای تحقق پروژ‌ه‌های مختلف کارمندان‌اش دارد؛‌ یعنی کارمندان شعبه‌ی ژاپن سونی می‌توانند پروژ‌ه‌ها و ایده‌هایی که در ذهن دارند را توسط برنامه‌ی First Flight به مردم معرفی و بودجه جمع‌آوری کنند. جدیدترین پروژ‌ه‌ای که از First Flight بیرون آمده، Huis نام دارد. Huis (بخوانیدش هاوس) یک ریموت کنترل لمسی است که با فناوری کاغذ الکترونیکی ساخته شده.

ریموت کنترل Huis تمام دستگاه‌های خانه را کنترل می‌کند و نزدیک به ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

ریموت کنترل Huis می‌تواند هر چیزی را، از تلویزیون گرفته تا پخش‌کننده بلوری یا حتی چراغ‌ها و کولر را کنترل کند. می‌توان حتی رابط کاربری آن را کاملا شخصی‌سازی کرد؛‌ یعنی این امکان وجود دارد تا کلیدهای‌ روی صفحه نمایش را جا به جا کرد. حالت‌های مختلفی هم که برای کنترل ساخته می‌شوند، قابلیت به اشتراک گذاشته شدن دارند.

سونی می‌گوید بر خلاف صفحه نمایش LCD،‌ تکنولوژی جوهر الکترونیک مصرف انرژی Huis را کم می‌کند و هم‌چنین باعث می‌شود که صفحه‌اش همیشه روشن باشد. در نتیجه بیشتر شبیه به یک ریموت کنترل معمولی می‌شود.

ریموت کنترل Huis در حال حاضر با قیمت ۲۷۹۵۰ ین ژاپن (حدود ۳۰۰ دلار) برای پیش‌خرید موجود شده است. این کنترل قرار است ماه آینده عرضه شود. با تمام این اوصاف، انتظار نداریم این کنترل را خارج کشور ژاپن ببینیم.

می‌توانید ویدیوی معرفی ریموت کنترل Huis را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar شهاب

    نوابغ سونی اگه یه گوشی سامسونگ دس می گرفتن متوجه می شدن که با نرم افزارپیل ریموت همه چی قابل کنترل هست و هیچ نابغه ای برای کنترل از راه دور که کلی نرم افزار اندروید مناسب براش هس ۳۰۰ دلار دور نمی ریزه

    1. Avatar AmIn

      دقیقا حرف دل منو زدی…

    2. Avatar سعید

      باشه شما نخر…تاریخ طویل و پر افتخار سونی رو با جوجه سامسونگ یکی نکنید….مثل مقایسه ی منچستر سیتیه با بارسلونا….سونی کجا سامسونگ کجا آخه………………

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه