[اینفوگرافیک] هفت گام برای ساخت یک برند در اینستاگرام

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینفوگرافیک برند در اینستاگرام

تا به حال از صفحات مجازی اینستاگرام خرید کرده‌اید یا به راه‌اندازی برند در اینستاگرام فکر کرده‌اید؟

این روزها تجارت و فروش راه خود را عوض کرده است. دیگر نیازی نیست برای این که محصولات ساخته‌ی دست خودتان را بفروشید با مغازه‌دارها سروکله بزنید و یا این‌که دنبال اجاره و خرید یک مغازه دودهنه بر خیابان بگردید. بسیاری از تولیدکنندگان، واردکنندگان و هنرمندان صنایع دستی محصولاتشان را از طریق سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی می فروشند. این نوع فروش نسبت به فروشگاه‌ها حتی مزایای بیشتری هم دارد. به جز این‌که اجاره‌ی مکان فروش از هزینه‌های شما کم می‌شود، می‌توانید بسیاری از محصولات را به صورت نمونه تولید کنید و در صورتی که سفارش مناسبی داشتید تعداد بیشتری تولید یا خریداری کنید. علاوه بر این افراد بیشتری از همه‌جای کشور می‌توانند محصولات شما را ببینند. کافی است تبلیغات و برنامه‌ریزی مناسبی برای صفحه مجازی فروش خود داشته باشید.

لازم به یادآوری نیست که اینستاگرام در حال حاضر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است و به خاطر تصویری بودن محیطش فضای خوبی برای فروش در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال خیلی از کسانی که کار فروش محصولاتشان را از اینستاگرام شروع می‌کنند نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند.

فروش اینترنتی ترفندهای خودش را دارد و همین طور که شما از هر فروشگاهی خرید نمی‌کنید، هر صفحه مجازی فروش هم شما را جذب نمی‌کند.

برای این‌که یک برند قابل اعتماد و محبوب در اینستاگرام داشته باشید باید چند اصل کلی را رعایت کنید. پیش از همه چیز به یاد داشته باشید، تصاویر حرف اول را می‌زنند. جذابیت یک صفحه فروش به عکس‌ها و تصاویر آن است. مسئله دوم به نحوه جستجو در ایستاگرام مربوط است. برای دیده‌ شدن باید در صفحات جستجو موفق باشید. هشتگ‌ها مثل کلیدواژه‌ها هستند و انتخاب آن‌ها برای این‌که مخاطب خریدتان را درست جذب کنید، اهمیت دارد. زمان بندی پست‌ها و فعالیت مرتب هم در جذب مخاطبان بیشتر مهم است. در این اینفوگرافیک هفت گام اصلی برای ساخت یک برند در اینستاگرام را به اختصار توضیح داده‌ایم. اگر به دنبال راه اندازی یک صفحه فروش مجازی و برند خود در اینستاگرام هستید این مطلب را از دست ندهید.

اینفوگرافیک برند در اینستاگرام

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar میثم

    کاش یکمی بیشتر توضیح میدادین راجع به هر کدوم از مراحل !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه