سازمان EISA هوآوی P9 را بهترین گوشی سال کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«سازمان تصویر و صدای اروپا» یا همان EISA مجموعه‌ای از رسانه‌های مختلف صنعت سرگرمی است که هر ساله، به بررسی بهترین دوربین‌های عکس‌برداری، دوربین‌های تصویربرداری، تجهیزات صدا و گوشی‌های هوشمند می‌پردازد و بهترین دستگاه سال را معرفی می‌کند.

پرچم‌دار امسال HTC هم جایزه‌ای افتخاری دریافت کرده است.

این سازمان، بهترین گوشی هوشمند سال را انتخاب کرده است. پرچم‌دار امسال شرکت هوآوی یعنی Huawei P9 به عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ انتخاب شده‌اند. سال گذشته هم هوآوی توانسته بود با گوشی P8 این جایزه را نصیب خود کند. طراحی زیبا، سخت‌افزاری قدرتمند و دوربینی جدید، هوآوی P9 را به بهترین گوشی از نظر سازمان EISA تبدیل کرده است.

Best Smartphone (2)گوشی «تورینو» (Torino) ساخته‌ی شرکت CoolPad هم به عنوان بهترین گوشی ارزان‌قیمت انتخاب شده است.شرکت CoolPad که نام خودش را در اروپا ثبت کرده است،‌ با این گوشی ۵.۵ اینچی که فقط ۲۰۰ یورو قیمت دارد، توانسته نظر داوران EISA را خودش جلب کند.

گوشی LG G5 به عنوان خلاقانه‌ترین گوشی و Galaxy S7 به عنوان بهترین دوربین در یک اسمارت‌فون انتخاب شده‌اند.

پرچم‌دار امسال HTC هم به این دلیل که مجموعه‌ی بزرگ از قابلیت‌های مختلف و خوب را در خودش دارد، جایزه‌ی افتخاری دریافت کرده است.

Best Smartphone (1)

شرکت HTC جایزه‌ی دیگری هم برده است. هدست واقعیت مجازی HTC Vive هم به عنوان بهترین هدست انتخاب شده. البته رقابت زیادی در این گروه وجود نداشته و در حال حاضر، Vive بهترین هدست واقعیت مجازی ساخته شده است.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar ali

    حقش بود

    next is now هنوز هواوی رو تخریب میکنی ؟ :)‌ باشه سامسونگ خوبه

  2. Avatar Next is Now

    انتصاب بوده تا انتخاب هرچند که انصافا P9 گوشی خوبیه

  3. Avatar علی

    یعنی به هر برندی یه چیزی داده که فقط بگه ما هم هستیم. فک کنم حتی الجی رو انتخاب میکرد حرفش باور پذیر تر بود تا پی۹

    1. Avatar اسماعیل

      اول p9 رو ببین و باهاش کار کن بعد نظر بده.دوربینش شاهکار هستش و واقعا عالیه.کیفیت صدا و تصویرش حرف نداره…

  4. Avatar پدرام

    دوربین این گوشی که به قول خودشون بهترین بخش این گوشی است رده ۲۴ در رده بندی DxOMark داره. در جاییکه سونی و سامسونگ جایکاه نخست را کسب کردند.

    1. Avatar سبحان

      احسنت اس ۷ اج با اون هه کاری و زیبایی انتخاب نشده بعد پی ۹ انتخاب شده . خود اروپا از هواوی حمایت میکنه

    2. Avatar اسماعیل

      من خودم s7 دارم که دوربینش عالیه و تو نور کم و شب واقعا استثناییه. دوربین p9 رو دیدم و باهاش کار کردم انصافا تو روز عکسهاش فوق العادست. ترکیب دوربین دوتاییش و گرافیک اختصاصیش برای دوربین واقعا خوب جواب داد و بهتر از همه گوشیها کار کرد

      1. Avatar آرمین

        از جفت هردوشون بهتر، سونی اکسپریا در Z5 و X Performance است که فوق العاده عکس های با دقت بالا و نویز پایین و تصاویر بدون اشباع رنگ و بسیار طبیعی میگیره. الان هم در صدر بنچمارک DxO Mark ، سونی با گوشی اکسپریا X Performance ایستاده…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه