سازندگان Motorstorm و Driveclub یک استودیوی جدید تاسیس کردند

۲۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
درایوکلاب

استودیوی سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «موتوراستورم» (Motorstorm) و «درایوکلاب» (Driveclub) چند وقت پیش تعطیل شد. پس از عرضه‌ی آخرین آپدیت درایوکلاب که جاده‌ها و تعدادی خودروی جدید به بازی اضافه می‌کرد، استودیوی بازی‌سازی Evolution Studios از سوی سونی تعطیل شد. تعدادی از افراد Evolution Studios اخیرا خبر از تاسیس یک استودیوی تازه داده‌اند.

استودیوی Wushu Studios ساخت یک بازی علمی-تخیلی را با یک تیم ۱۱ نفره آغاز کرده است.

استودیوی جدید Wushu Studios نام دارد و در لیورپول انگلستان تاسیس شده است. مدیریت این استودیو بر عهده‌ی Alan McDermott است و Nigel Kershaw و Stuart Trevor هم به ترتیب سمت‌های مدیر طراحی و مدیر هنری را بر عهده گرفته‌اند. هر سه نفر از کسانی بوده‌اند که روی موتوراستورم و درایوکلاب کار کرده‌اند و اخیرا هم در شرکت‌های Deep Silver و Revolution Software مشغول بوده‌اند. یکی دیگر از افرادی که به این استودیو پیوسته است، Alex Figini، از طراحان هنری «مس افکت ۳» است.

استودیوی Wushu Studios ساخت یک بازی علمی-تخیلی را با یک تیم ۱۱ نفره آغاز کرده است. این تیم قرار نیست یک بازی بزرگ و تراز اول بسازد، بلکه به ساخت یک بازی مستقل با مکانیک‌های جدید و جالب دست خواهد زد. هدف این تیم، ساخت یک روند بازی سرگرم کننده و کاملا جدید است. این بازی روی موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود و طبق گفته‌ی سازندگان آن، دید جدیدی از سبک علمی-تخیلی به طرفداران آن می‌دهد.

ساخت اولین بازی استودیوی Wushu Studios از سپتامبر سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. امیدواریم به زودی بتوانیم اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کنیم.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پویا

    یه لحظه داشتم امیدوار میشدم
    به هر حال براشون آرزوی موفقیت دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه