ساعت‌های هوشمند شیائومی احتمالا از سوم آذر وارد بازار می‌شوند

۳۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش شرکت «شیائومی» (Xiaomi) دست‌بندهای گام‌شمار Mi Band 1S را وارد بازار کرد و حالا خبر از عرضه‌ی ساعت هوشمند این شرکت به گوش می‌رسد.

این اولین بار نیست که شیائومی یک گجت پوشیدنی عرضه می‌کند و قبل از این هم مدل‌های دیگری را روانه‌ی بازار کرده بود. اما انگار ساعت‌های هوشمند هم در راه هستند؛ البته هنوز خود شرکت یا منابع موثق آن را به طور رسمی اعلام نکرده‌اند.

شرکت شیائومی در سمیناری که روز ۳ آذر برگزار خواهد شد، محصول Redmi Note 2Pro خود را عرضه می‌کند. همچنین در این بین شنیده می‌شود که طی مراسم، از اولین ساعت هوشمند این شرکت هم رونمایی خواهد شد.

هیچ اطلاعی از شکل ظاهری این دستگاه یا ویژگی‌های آن در دسترس نیست.

هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد هم‌پای LG، موتورولا یا هوآوی قدم بردارد و ساعت‌های اندروییدی عرضه کند یا مثل سامسونگ، سیستم عامل اختصاصی خودش را داشته باشد. به علاوه، هیچ اطلاعی از شکل ظاهری این دستگاه یا ویژگی‌های آن در دسترس نیست.

آن‌چه با اطمینان می‌دانیم، این است که ساعت‌های هوشمند شیائومی مانند تمام گجت‌های پوشیدنی این شرکت که تا کنون عرضه شده‌اند، با قیمت‌های معقولی وارد بازار خواهند شد. دست‌بندهای Mi Band 1S فقط ۱۵ دلار بودند و گمان نمی‌رود ساعت‌ها بخواهند خیلی از این سیاست تخطی کنند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حامد

    خیلی مناسبه.
    فقط خداکنه که دیجی کالا هم موجودش کن. چون واقعا هم قیمت مناسبی داره و هم جای خالیش تو زندگی احساس میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه