ساعت جدید فیت‌بیت توانایی رقابت با اپل واچ را دارد

۹ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «فیت‌بیت»، سازنده‌ی مچ‌بندهای هوشمند و سلامتی، از اولین ساعت هوشمند کامل خود رونمایی کرده است. این شرکت قبلا هم ساعت هوشمند ساخته بود، ولی قضیه این بار فرق می‌کند و محصول جدید فیت‌بیت، برای رقابت با اپل واچ ساخته شده است. ساعت هوشمند Fitbit Ionic اولین ساعت هوشمند این شرکت است که از اپ‌ها و نرم‌افزارهای مختلف پشتیبانی می‌کند.

تمرکز اصلی فیت‌بیت در ساخت ساعت هوشمند Ionic هنوز هم قابلیت‌های سلامتی و ورزشی آن بوده.

ساعت Fitbit Ionic قیمتی ۳۰۰ دلاری دارد؛ طوری که می‌توان گفت این ساعت، گران‌ترین محصولی است که تا به حال این شرکت ساخته. قیمت این ساعت بین دو نسخه‌ی اول و دوم اپل واچ قرار می گیرد؛ یعنی باز هم از اپل واچ جدید ارزان‌تر است. ساعت Fitbit Ionic در سه رنگ دودی خاکستری، آبی نارنجی و آبی نقره‌ای عرضه می‌شود و مثل اپل واچ، انتخاب‌های زیادی برای بند در مقابل خریداران ساعت فیت‌بیت قرار گرفته.

فیت‌بیت می‌گوید که طراحان ساعت جدید آن‌ها تلاش زیادی کرده‌اند تا ساعت آن‌ها وزن بسیار کمی داشته و هم‌چنین ضد عرق باشد. طبق ادعای فیت‌بیت، ساعت Ionic می‌تواند تا چهار روز با یک بار شارژ کار کند.

تمرکز اصلی فیت‌بیت در ساخت ساعت هوشمند Ionic هنوز هم قابلیت‌های سلامتی و ورزشی آن بوده است. این ساعت جدید دقت بهتری در تشخیص ضربان قلب به هنگام دوچرخه سواری یا دوندگی دارد. سنسور جدیدی هم در این ساعت قرار داده شده که به آن اجازه می‌دهد وضعیت خواب افراد را بهتر بررسی کند.

با این حال، این بار دیگر همه چیز مربوط به سلامتی نیست. کاربران Ionic می‌توانند روی ساعت تا ۲.۵ گیگابایت موسیقی ذخیره یا از سرویس Pandora برای استریم موسیقی استفاده کنند. می‌توان اطلاعات کارت اعتباری را هم در Ionic ذخیره و با همان پرداخت انجام داد. این ساعت هم‌چنین تا ۵۰ متر ضد آب است و زیر آب هم وضعیت ورزش شما را بررسی می‌کند.

پیش‌فروش ساعت Ionic از همین حال در وب‌سایت رسمی فیت‌بیت شروع شده است.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ahmad

    سلام تا جایی که بنده خوندم و اطلاعات گرفتم دارای هر دو سیستم عامل هست اندروید و ios من اینو برای مادرم میخوام بخرم فقط و فقط به خاطر دیابتش آخه تنها ساعتی هست که میتونه قندخون را اندازه بگیره آخه واسه قنذخون گرفتن حتما باید سر انگشت را سوراخ کرد خیلی بده
    دیجی ممنون میشم اولین فرصت اینوباقیمت خوب برای افراد دیابتی موجود کنی یک طرحی بزارید برای افراد دیابتی که بتونن با تخفیف از شما خریداری کنند شاید بعضی افراد آنچنان سرمایه نداشته باشن برای خرید این ساعت با تشکر از خبرهای به روز شما بزرگواران

  2. Avatar محمد رضا

    سیستم عاملش چیه که میشه روش اپلیکیشن نصب کرد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه