فسیل دو ساعت هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ساعت هوشمند فسیل

فسیل چهارمین نسل از ساعت‌های مبتنی بر Wear OS خود را معرفی کرد و با Q Venture HR و Q Explorist HR آشنا شوید. این ساعت‌ها از تاریخ ۴ شهریور عرضه خواهند شد و هم اکنون می‌توانید این دو ساعت هوشمند را در وب‌سایت آمازون پیش خرید کنید.

تفاوت اصلی این دو ساعت، اندازه آن‌ها است. مدل Explorist نمایشگری با قطر ۴۵ میلی‌متر داشته و ساعت Venture نمایشگری با قطر ۴۰ میلی‌متر در جلوی خود دارد. این یعنی بند قابل تعویض آن‌ها نیز با یکدیگر تفاوت خواهند داشت و ساعت بزرگ‌تر از بند استاندارد ۲۲ میلی‌متری و ساعت کوچکتر از بند استاندارد ۱۸ میلی‌متری استفاده می‌کنند. البته قیمت هر دو ساعت با یکدیگر برابر است و اگر هر کدام از ساعت‌ها را با بند چرمی بخواهید، ۲۲۵ دلار و با بند فلزی، ۲۷۵ دلار قیمت خواهد داشت.

ساعت هوشمند فسیل

مدل Q Explorist HR

همانطور که از اسم ساعت‌ها نیز مشخص است، هر دوی آن‌ها به سنسور پایش ضربان قلب مجهز هستند. همچنین هر دو ساعت هوشمند دارای GPS بوده که در نسل قبلی شاهد آن نبودیم. علاوه براین، ظاهر ساعت‌های جدید نیز کمی اسپرت‌تر شده و دارای استاندارد ضد آب ۳ATM هستند که این یعنی می‌توانید فعالیت‌های خود در ورزش شنا را با این ساعت ثبت کنید.

ساعت هوشمند فسیل

مدل Q Venture HR

مورد بعدی که فسیل به این ساعت‌ها اضافه کرده، NFC است که با Google Pay هم سازگاری خواهد داشت. در مجموع اگرچه نسبت به نسل قبل شاهد بهبودهای زیادی هستیم اما همچنان مابقی مشخصات فنی این ساعت هوشمند با نسل قبلی خود برابر است. یعنی این ساعت‌ها همچنان از پردازنده قدیمی Snapdragon Wear 2100 که دو سال پیش معرفی شد استفاده خواهد کرد. ۴ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث ۴.۱، وای‌فای با استاندارد b/g/n و باتری که ادعا می‌شود یک روز کامل شارژ دهی خواهد داشت، از دیگر مشخصات سخت افزاری Q Venture HR و Q Explorist HR هستند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه