مدل پورشه دیزاین هوآوی واچ ۲ را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۵ اولین نسخه هوآوی واچ عرضه شد. بعد این نسل، هوآوی مدل جدیدتر یعنی هوآوی واچ ۲ را راهی بازار کند. این ساعت هوشمند با وجود امکانات و ویژگی‌های جالب، از نظر طراحی و باتری مورد انتقاد بعضی از رسانه‌ها قرار گرفت. حالا هوآوی تصمیم گرفته با همکاری شرکت پورشه دیزاین نسخه متفاوتی را از ساعت Watch 2 راهی بازار کند.
اواخر زمستان پارسال بود که خبری از همکاری هوآوری با شرکت پورشه دیزاین برای ساخت ساعت هوشمند متفاوت شنیدیم اما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه منتشر نشد. حالا بعد وقفه‌ی چند ماهه دوباره خبر ساخت هوآوی واچ ۲ پورشه دیزاین در رسانه‌ها پیچیده است.


گروه پورشه دیزاین شرکت طراحی آلمانی است که در زمینه تولید پوشاک، کفش، ساعت، عینک، چمدان، کیف پول، فندک و انواع کالاهای لوکس فعالیت دارد.
این ساعت هوشمند همانند نسخه استاندارد ویژگی‌های مشابهی دارد؛ مثلا بدنه‌ی این ساعت از جنس فولاد ضد زنگ است اما از نظر ظاهر، این ساعت طراحی زیبا و کم‌نظیری دارد. قیمت این ساعت هوشمند ۹۲۵ دلار اعلام شده و از امروز در بازار اروپا و انگلیس قابل سفارش و خرید است. در تبلیغ این ساعت می‌توانید لیونل مسی را ببینید که نسخه پورشه دیزاین هوآوی واچ ۲ را پوشیده است.
منبع: TheVerge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سجاد

    سلام اقا خشایار
    ممنون
    خدا قوت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه