ساعت هوشمند لوکس هوآوی با امکانات عجیب و غریب از راه می‌رسد

۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی قصد دارد مدل طلایی ساعت هوآوی واچ را با سیستم‌عامل Android Wear‌ راهی بازار کند. این ساعت از هم اکنون برای پیش فروش در سایت آمازون قرار گرفته است. از ویژگی‌های جالب توجه این ساعت می‌توان به سازگاری آن با آیفون اشاره کرد.

 

شرکت هوآوی قصد دارد مدل جدیدی از ساعت هوشمند خودش که هوآوی واچ نام دارد را راهی بازار کند. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به هماهنگی آن با گوشی‌های آیفون اشاره کرد.

 

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت آمازون این ساعت از یک صفحه نمایش ۱.۴ اینچی AMOLED کاملا دایره‌ای بهره می‌برد. صفحه نمایش این ساعت از یاقوت کبود ساخته شده که در برابر خط و خش مقاوم است. شرکت هوآوی روی این ساعت از سنسور ضربان قلب هم استفاده کرده که باعث می‌شود میزان ضربان قلب کاربر در زمان راه رفتن و دویدن اندازه‌گیری شود. هوآوی مدل‌های مختلفی برای این ساعت در نظر گرفته که ارزان‌ترین آن‌ها با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. این مدل از بند چرمی بهره می‌برد.

watch-huawei-2

مدل دیگری هم از این ساعت با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد که ظاهری طلایی دارد و یک بند استیل طلایی رنگ برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت آمازون این ساعت از تاریخ ۱۱ شهریور ماه به فروش می‌رسد. احتمال دارد که هوآوی در مراسم IFA اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر کند.
سایت The Verge در خبری جدیدتر گفته است که این ساعت هوشمند با دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل iOS 8.2 و بالاتر استفاده می‌کنند، کار خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل راهی را به وجود آورده که به وسیله آن سیستم‌عامل Android Wear‌ از گوشی‌های آیفون پشتیبانی می‌کند. لازم به‌ذکر است که مدل‌های اولیه‌ی ساعت هوآوی واچ در مراسم MWC معرفی شدند.

watch-huawei-3

منبع: Pocket-Lint

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه