[CES 2016] هواوی دو ساعت هوشمند مخصوص بانوان معرفی کرد

۱۶ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جوئل ساعت هوشمند هواوی

الگانت (Elegant) و جوئل (Jewel) دو ساعت هوشمند جدید هواوی هستند که مخصوص بانوان طراحی شده‌اند.

ساعت «جوئل» Jewel هواوی با تعداد زیادی کریستال سواروفسکی در اطراف حاشیه‌ی این گجت پوشیدنی تزیین شده است.

ساعت هوشمند هواوی به عنوان زیباترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی شناخته شده‌اند. اما متاسفانه در میان این ساعت‌ها آپشن‌هایی برای بانوان وجود ندارد. اما حالا با معرفی دو نسخه‌ی جدید از این ساعت هوشمند در سخنرانی اصلی این شرکت در نمایشگاه CES 2016، خانم‌ها هم می‌توانند از ساعت‌های زیبا و جواهرنشین هوشمند هواوی بهره‌مند شوند.

ساعت «جوئل» Jewel هواوی با تعداد زیادی کریستال سواروفسکی (۶۸ عدد، هریک به قطر ۱٫۵ میلی‌متر) در اطراف حاشیه‌ی این گجت پوشیدنی تزیین شده است. فریم آن از جنس استیل خالص و به رنگ رزگلد است.

اگر به زرق و برق کریستال‌ها علاقه‌ای ندارید، می‌توانید مدل «الگانت» (Elegant) را انتخاب کنید که در آن جای سنگ‌ها را یک حکاکی نقطه‌ای گرفته است. هر دو مدل نسبت به دیگر مدل‌های ساعت هوشمند هواوی، بند چرمی باریک‌تری دارند که برای مچ‌های ظریف‌تر مناسب‌تر است. علاوه بر این، طرح پس‌زمینه‌ی ساعت را می‌توان به دلخواه تغییر داد.

ساعت هوشمند هواوی

این دو ساعت در ابتدا در ۲۷ کشور عرضه خواهند شد که شامل اکثر کشورهایی اروپایی و همچنین ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا و تایوان خواهد بود.

ساعت الگانت هواوی قیمتی معادل ۴۹۹ دلار در آمریکا خواهد داشت. مدل Jewel هم با کریستال‌های سواروفسکی‌اش ۱۰۰ دلار گران‌تر است. احتمالا این ارقام در اروپا و دیگر نقاط جهان بالاتر خواهند بود.

منبع: GSMArena

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ali

    awesome!!!!!!!!

  2. Avatar ali

    چه زیبا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه