ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت عالی معرفی شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
ساعت هوشمند Amazfit Ares

هوامی (Huami)، برند زیر مجموعه شیائومی که در تولید گجت‌های پوشیدنی فعالیت می‌کند مطابق برنامه روز گذشته از ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت مناسب و قابلیت‌های فراوان رونمایی کرد.

با عملکردی مشابه ساعت هوشمند Amazfit T-Rex، نماینده جدید هوامی تقریبا از هر لحاظ، به نسبت نسخه‌های ماقبل خود برتری دارد. محصولی با ظاهری نه چندان ظریف اما قابلیت‌های فراوان که از ۷۰ نوع حالت ورزشی و سلامتی مختلف پشتیبانی می‌کند و همین مسئله آن را برای همه کاربران، حتی حرفه‌ای‌ها به انتخاب بسیار ایده‌آلی تبدیل می‌کند. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های Amazfit Ares این است که در کنار فعالیت‌هایی نظیر دویدن، شنا و دوچرخه سواری، رقص‌هایی نظیر زومبا را هم به عنوان فعالیت بدنی در اختیار دارد.

در رابطه با طراحی این ساعت خبرهای زیادی شنیدیم. حتی پیش‌تر، هنگامی که تاریخ رونمایی رسمی این محصول اعلام شده بود، مدیرعامل شرکت تصویری از آن را در ویبو به اشتراک گذاشت بنابراین کاملا از شکل و شمایل آن آگاه بودیم. با این حال باید بگوییم Amazfit Ares از طراحی ظریفی برخوردار نیست و در واقع نمایشگر آن درون قالبی ۸ ضلعی قرار گرفته که سه دکمه فیزیکی نیز روی آن‌ها تعبیه شده است. در واقع با در دست گرفتن این ساعت کاملا حس و حال محصولات قدیمی به شما القا می‌شود اما به خوبی می‌دانیم پشت این طراحی نه چندان مدرن قابلیت‌های فراوانی قرار گرفته.

نمایشگر این ساعت هوشمند ۱.۲۸ اینچ است که وضوح تصویر در آن به ۲۰۶ × ۶۴۰ می‌رسد که متاسفانه از نوع پنل بکار رفته در آن خبری نداریم. نکته منفی در رابطه با این ساعت بند‌های سیلیکونی هستند که به هیچ عنوان قابلیت تعویض ندارند و کاربر فقط باید بین رنگ‌های موجود یکی را انتخاب کند.

ساعت هوشمند Amazfit Ares

بیشتر بخوانید: افزایش فروش ساعت‌های هوشمند؛ اپل واچ همچنان در صدر

این محصول از سنسور ضربان قلب پشتیبانی کرده و به نسبت ساعت هوشمند Amazfit T-Rex، ردیابی حالت‌های ورزشی در آن به شکل پیشرفه‌تری صورت می‌گیرد. نکته مثبت دیگر اما استفاده از PAI است (قابلیتی که نتیجه فعالیت را به عنوان عددی از ۱ تا ۱۰۰ به نمایش در می‌آورد که درک آن برای کاربر آسان باشد) که به صورت هفتگی به فعالیت و موثر بودن تمرینات شما بر اساس ضربان قلب امتیاز می‌دهد. همچنین با پشتیبانی از سیستم ردیابی حرفه‌ای Firstbeat، قابلیت‌های زیادی از جمله اندازه‌گیری حداکثر میزان اکسیژن مصرفی خون، اثربخشی و فشار تمرینات و مدت زمان ریکاوری به این ساعت هوشمند اضافه شده که می‌تواند باعث دوچندان شدن محبوبیت بالای آن در بازار شود.

ساعت هوشمند Amazfit Ares تنها ۴۸ گرم وزن دارد و می‌تواند در عمق ۵۰ متری آب از نفوذ آن به داخل جلوگیری کند که این استاندارد برای یک محصول که با هدف ورزش و سلامت تولید می‌شود فوق‌العاده است. طور عمر باتری در این ساعت به ۱۴ روز می‌رسد که با ردیاب GPS این میزان به ۲۳ ساعت کاهش پیدا می‌کند. در این صورت هم، آن دسته از ورزشکارانی که در زمینه دوی استقامت فعالیت می‌کنند به راحتی می‌توانند روی طول عمر بالای باتری حساب کنند. با این مقدار از توان، Amazfit Ares در بین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نظیر اپل واچ و حتی فیت بیت بی‌رغیب است.

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی بسیاری با برند Amazfit در بازار وجود دارند و همچنین قرار است مدل‌های بیشتری (نه با ظاهر چندان متفاوت) از آن راهی بازار شود. به همین خاطر احتمالا تشخیص تفاوت بین آن‌ها کمی مشکل خواهد شد. روی کاغذ، Amazfit Ares انتخاب بهتری به نسبت Amazfit T-Rex به حساب می‌آید که خوشبختانه ارزان‌تر هم هست. این ساعت هوشمند در کشور چین ۴۹۹ یوان قیمت گذاری شده که اگر بخواهیم همین مقدار را به دلار تبدیل کنیم، به قیمت مناسب ۷۰ دلار می‌رسیم و این یعنی خارج از چین، Amazfit Ares حتما با قیمت زیر ۱۰۰ دلار راهی بازار می‌شود که می‌توان آن را خبر خوبی برای علاقه‌مندان به گجت‌های پوشیدنی دانست.

در حالی که معمولا ساعت‌های ارزان قیمت چینی از نظر کیفیت آنقدرها توجه کاربران را جلب نکرده بودند، سری Amazfit به خوبی توانستند با قیمت فوق‌العاده و قابلیت‌های فراوان در بازار بدرخشند.

منبع: wareable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه