ساعت هوشمند Gear S2 از آیفون هم پشتیبانی می‌کند

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در خاطرتان باشد شرکت سامسونگ روز پنج‌شنبه در جریان برگزاری مراسم IFA 2015 در شهر برلین دو ساعت هوشمند Gear S2 و Gear S2 کلاسیک را به‌طور رسمی معرفی کرد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد قابلیت پشتیبانی از آیفون اپل را برای ساعت هوشمند Gear S2 که به‌تازگی در جریان مراسم IFA 2015 برلین رونمایی شده، فراهم کند.

در حال حاضر این دو محصول قابلیت پشتیبانی از تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی را دارند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد قابلیت پشتیبانی از آیفون را هم برای این محصولات فراهم کند.

به‌تازگی گزارش‌هایی از وب‌سایت Digital Spy منتشر شده است. براساس این گزارش‌ها، سخنگوی سامسونگ تایید کرده که این شرکت قصد دارد قابلیت پشتیبانی از آیفون را برای ساعت‌های هوشمند Gear S2 فراهم کند. البته همان‌طور که می‌دانید امکان فراهم کردن این قابلیت کمی دور از انتظار است اما سخنگوی سامسونگ اعتقاد دارد که این شرکت قادر است در برخی موارد این قابلیت را ایجاد کند.

ساعت گلکسی گیر S2 از یک صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برد و چند کلید مختلف روی آن دیده می‌شود. لبه‌های این ساعت هوشمند به شکل چرخان طراحی شده و کاربران می‌توانند با چرخاندن آن به منوهای مختلف، برنامه‌ها و اشکال گوناگون دسترسی داشته باشند. برای این ساعت هوشمند اشکال (واچ فیس‌های) دینامیک طراحی شده است.

gear-s2-2

صفحه‌نمایش این ساعت کاملا رنگی و شفاف است و به راحتی نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کند. سایز صفحه‌نمایش این محصول ۱.۲ اینچی Super AMOLED با زرولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است. همچنین سامسونگ از سیستم عامل تایزن برای این ساعت هوشمند استفاده کرده است. تمام اعلان‌ها روی این ساعت هوشمند به نمایش در می‌آیند و حتی کاربر می‌تواند به وسیله‌ی ساعت به آن‌ها پاسخ دهد.

gear-s2-1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه