سال آینده دو آیفون با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
همه چیز درباره فرمت جدید عکس آیفون در iOS 11

آیفون X یا همان آیفون ۱۰ اولین گوشی اپل با صفحه نمایش OLED به حساب می‌آید. محصولی که علاقه‌مندان زیادی هم دارد. حالا به نظر می‌رسد که اپل سال آینده قصد دارد دو گوشی با صفحه نمایش OLED راهی بازار کند. به تازگی مینگ-چی کو از سازمان KGI به این موضوع اشاره کرده که اپل در سال ۲۰۱۸ دو گوشی با صفحه نمایش OLED راهی بازار خواهد کرد. قبلا گفته شده بود که اپل قصد دارد یک مدل بزرگ‌تر با صفحه نمایش ۶ اینچی راهی بازار کند. به نظر می‌رسد که این مدل صفحه هم با صفحه نمایش OLED عرضه می‌شود.

این احتمال هم وجود دارد که اپل در ساخت آیفون بعدی از طراحی جدیدتری استفاده کند و تغییراتی در ظاهر آن ایجاد کند. همچنین به نظر نمی‌رسد که سنسور تشخیص صورت روی دوربین پشت این گوشی قرار بگیرد؛ اما گفته شده تمام آیفون‌های سال آینده به سنسور تشخیص صورت روی دوربین جلو مجهز می‌شوند.

این خبر در حالی منتشر شده که شایعات می‌گویند اپل قصد دارد از سنسور تشخیص صورت روی آیپد پرو هم استفاده کند.

منبع: ۹to5Mac

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سید نیما ربیعی

    سامسونگ از گلکسی s2 تا به الان داره صفحه نمایش oled میزنه، از نوت ۳ به بعد هم تمام نوت هاش Super Amoled بودن، حالا کجای این داستان جذابه که اپل میخواد از سال بعد ۲تا گوشی Oled بزنه؟!!!
    راستی اون صفحه نمایش های retina که کلی اپل سر و صدای اخباری واسش داشت و پزشو میداد چی شد؟ اصلا هم ازش کوتاه نمیومد میگفت تعداد پیکسل زیاد واسه چشم قابل درک نیست!!! یه پا نوکیا شده بود واسه خودش و کوتاه هم نمیومد…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه