سامسونگ از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود در مراسم TGC 2017 رونمایی کرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در جریان نمایشگاه بازی تهران (Tehran Game Convention) از مانیتور جدیدی رونمایی کرد. این مانیتور به یک صفحه نمایش خمیده با اندازه ۲۷ اینچ و وضوح تصویر۴K  مجهز شده است.

محصول جدید سامسونگ که C27FG70 نام دارد، از نرخ‌بازسازی تصویر یا همان زمان واکنش ‌پذیری ۱ میلی ثانیه‌ای بهره می‌برد. این میزان، کم‌ترین وقفه نسبت به مانیتورهایی با نرخ بازسازی تصویر ۵ یا ۳ میلی‌ثانیه‌ای به شمار می‌آید و کاربر می‌تواند بدون هیچ لگ یا توقف در تصویر مشغول به بازی کردن شود.

صفحه نمایش مانیتور C27FG70 به حالت محافظ چشم Eye Saver Mode مجهز شده تا با کاهش نور آبی، میزان خستگی چشم را به حداقل می‌رساند. نور آبی بیشتر از هر نور دیگری شبکیه چشم را تحریک می‌کند.

نمایشگر جدید سامسونگ به دو خروجی HDMI مجهز شده و به کمک فناوری‌های نوین، شاهد بهبود کیفیت در رنگ‌های آن هستیم. به همین دلیل این نمایشگر می‌تواند به خوبی نیاز کاربران عادی و علاقمندان بازی را بر طرف کند. گفته شده این محصول احتمالا با قیمت حدودی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بازار راهی بازار می‌شود.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Abdulreza Arabipour

    این جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ نیست شاید این مدل تازه وارد ایران شده باشه ولی جدیدترین سامسونگ نیست
    وضوح تصویر این مدل از مانیتورهای سامسونگ که در دو اندازه ۲۷ و ۲۴ اینچ هستن فقط با وضوح ۱۰۸۰p تولید شدن واین مانیتور ها LED هستن نه QLED
    این مانیتورها که LED هستن قابلیت نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ دارن ولی مانیتورهای جدید سامسونگ که QLED ان این دو (CHG70 – CHG90 QLED Gaming Monitor ) مدل هستن که قابلیت نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ رو دارن.

  2. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    به دو خروجی HDMI یا دو ورودی؟

  3. Avatar ابراهیم

    نمایشگر ۲۷ اینچ ۴K یک میلیون و هشتصد هزار تومانی؟، شوخی میکنید؟ مگه میشه؟، مگه داریم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه