سامسونگ از خریداران پرچمدار پشتیبانی ویژه می‌کند

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ به کاربرانی که تا پایان بهار ۹۷ گلکسی‌های S9 و S9+ را خریداری کنند در قالب بسته پشتیبانی ویژه (VIP Service)، خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

در این طرح کاربران با فعال کردن گوشی‌های خود در زمان تعیین شده، می‌توانند با هزینه‌ای کم گوشی‌های پرچمدار را تعمیر کنند.

سامسونگ الکترونیکس در روزهای آخر سال ۹۶ جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود را در دو مدل S9 و S9+  به بازار ایران وارد کرد.

گلکسی‌های جدید S9 و S9+ نخستین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند.

همچنین به کمک قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقیعت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG، گلکسی‌ S9 به محصولی کاربردی و نوآورانه در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

کاربرانی که مشمول سرویس VIP گلکسی‌ S9 و S9+ می‌شوند، می‌توانند از خدمات مربوط به پشتیبانی ویژه صفحه نمایش و سرویس اکسپرس استفاده کنند. برای فعال کردن سرویس VIP می‌بایست پس از روشن کردن گوشی، کد IMEI گوشی را به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنید. پس از آن کد تایید برای کاربران ارسال خواهد شد.

 

پشتیبانی ویژه صفحه نمایش

آسیب‌ دیدن و شکستن صفحه نمایش گوشی برای برخی از کاربران به معنای خداحافظی با گوشی و خرید یک دستگاه تلفن همراه جدید است. این اتفاق ناخوشایند برای کاربران گلکسی S9 و S9+ نخواهد افتاد چرا که با فعال کردن بسته پشتیبانی ویژه می‌توان تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان قطعه آسیب‌ دیده را تعویض کرد.

این سرویس  برای یک بار و تا پایان سال ۹۷ قابل استفاده است و تنها شامل گوشی‌هایی می‌شود که دارای ضمانت‌نامه معتبر سامسونگ هستند. براین اساس گوشی‌هایی که تا پایان بهار ۹۷ خریداری شوند و سرویس VIP آنها فعال شود می‌توانند از پشتیبانی ویژه صفحه نمایش برخوردار شوند.

 

سرویس اکسپرس

سامسونگ برای خریدارانی که گلکسی‌‌های S9 و S9+ آنها نیاز به تعمیر دارد، طرحی را پیش‌بینی کرده تا کاربران در سریع‌ترین زمان و بدون پرداخت هزینه حمل‌ونقل، گوشی را تعمیر و مجددا دریافت کنند. این طرح برای ساکنان ۴ شهر بزرگ تهران، تبریز، مشهد و اصفهان اجرا می‌شود. در سرویس اکسپرس کاربران بدون اینکه نیاز باشد به مکان خاصی مراجعه کنند و هزینه‌ای را بپردازند گوشی را تحویل داده و در زمانی سریع دریافت می‌کنند. در این سرویس تنها هزینه مربوط به تعمیر گوشی از کاربران دریافت می‌شود.

استفاده از خدمات بسته پشتیبانی ویژه سامسونگ منوط به داشتن ضمانت‌نامه معتبر و فعال کردن سرویس VIP است که با ارسال کد IMEI گوشی به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ انجام می‌‌شود.

 

منبع: سامسونگ ایران

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar بنیامین ت.د

    خیلی خنده دار بود!!!
    قشنگ داره میگه اگه مشکل شرکتی داشتین خودم تعمیرش میکنم ازتون پول هم میگیرم

  2. Avatar حبیب

    ۱ گوشی پرچمدار چرا باید به تعمیر احتیاج داشته باشه؟
    ۲ گوریلا گلس ۵ مگه به این راحتی می شکنه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه