سامسونگ یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ عرضه خواهد کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت اخیرا ویندوز ۱۰ را به‌طور رسمی منتشر کرده است. این شرکت از سال گذشته سعی داشت با معرفی ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل کاربران را مجاب به استفاده از آن کند. یکی از ویژگی‌های این سیستم‌عامل امکان تعامل میان پلتفرم‌های مختلف مانند تبلت، موبایل و کامپیوتر است.

براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی یک تبلت ۱۲ اینچی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است.

این در حالی است که با انتشار رسمی ویندوز ۱۰ تعداد شرکت‌ها و محصولاتی که با پشتیبانی از این سیستم‌عامل به بازار عرضه می‌شوند روزبه‌روز افزایش می‌یابد. براساس شایعه‌های جدید، سامسونگ هم یکی از همین شرکت‌ها است که قصد دارد یک تبلت ۱۲ اینچی مجهز به ویندوز ۱۰ را تولید و در بازار عرضه کند.

به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن Super AMOLED بهره خواهد گرفت. توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده‌ی اینتل Core M تامین خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت باید به ۴ گیگابایت رم و قلم S-Pen اشاره کرد. همچنین براساس شایعه‌ها ضخامت این محصول ۶.۲ میلی‌متر و وزن آن ۶۰۰ گرم خواهد بود. البته لازم به‌ذکر است که سامسونگ هنوز هیچ‌یک از اطلاعات و شایعه‌های منتشر شده در مورد این تبلت ۱۲ اینچی مبتنی بر ویندوز ۱۰ را تایید نکرده است و صحت این اطلاعات مشخص نیست.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه