سامسونگ مشغول ساخت دو گوشی تاشو جدید است

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

طبق گزارشی که روز گذشته منتشر شده، سامسونگ احتمالا مشغول ساخت دو گوشی تاشو جدید است. این گوشی‌ها که فعلا Type G و Type S نام دارند نمونه‌های بزرگ‌تر گلکسی فولد محسوب می‌شوند.

گفته می‌شود گوشی Type G در حالت باز شده از نمایشگر ۸ اینچی بهره می‌برد و مدل Type S هم دارای نمایشگر بسیار بزرگ ۱۳ اینچی خواهد بود. سامسونگ پتنت مربوط به طراحی گوشی تاشو Type S را در نوامبر ۲۰۱۸ ثبت کرده که در ادامه می‌توانید تصویری از این طراحی را مشاهده کنید. در این گزارش، به تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها اشاره‌ای نشده است.

سامسونگ

از آنجایی که فعلا این یک شایعه به حساب می‌آید، بهتر است که تا اطلاع ثانوی چندان آن را جدی نگیریم. البته در همین ارتباط می‌توانیم به یک گزارش منتشر شده در ماه مارس هم اشاره کنیم که در آن آمده بود سامسونگ مشغول ساخت دو گوشی تاشو است که یکی از آن‌ها به سمت بیرون باز می‌شود و دیگری مبتنی بر طراحی عمودی است. طبق این گزارش، سامسونگ قصد دارد مدلی که به سمت بیرون باز می‌شود، تا انتهای سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده عرضه کند.

البته نباید مشکلات ایجاد شده برای گلکسی فولد را از قلم بیندازیم که این اخبار سروصدای زیادی به همراه داشته‌اند و سامسونگ ناچار شد عرضه‌ی این گوشی در چین، آمریکا و دیگر مناطق جهان را به زمانی دیگر موکول کند. مطمئنا سامسونگ برای توسعه‌ی گوشی‌های تاشو جدید با احتیاط بسیار بیشتری عمل می‌کند تا دیگر شاهد تکرار چنین مشکلاتی نباشیم.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه