سامسونگ بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ ایکس‌ال گوگل را به سخره گرفت

۱۹ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

به سخره گرفتن محصولات کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند از طرف رقبا یک موضوع عادی محسوب می‌شود. سامسونگ هم در این زمینه ید طولایی دارد و معمولا محصولات اپل را به خاطر کمبود نوآوری مسخره می‌کند. بعد از معرفی گوشی‌های پیکسل ۳، سامسونگ در توییتر حسابی از خجالت بریدگی نمایشگر بزرگ پیکسل ۳ ایکس‌ال درآمده است. در زیر یکی از پست‌های مربوط به این گوشی، حساب کاربری سامسونگ نوشته: «بر روی آن یک هواپیما می‌تواند فرود بیاید» که به حجیم بودن بریدگی نمایشگر این گوشی اشاره دارد.

این مسخره کردن‌ها مورد استقبال کاربران متنفر از این مشخصه قرار گرفته است.

سامسونگ‌ همواره نشان داده که هیچ علاقه‌ای به بهره‌گیری از بریدگی نمایشگر ندارد و بارها این مشخصه را به سخره گرفته است. در زیر یکی دیگر از توییت‌های گوگل، اکانت سامسونگ‌ نوشته: «هر کسی برای رهبری زاده نشده است.» در هر صورت به نظر می‌رسد که تنفر سامسونگ‌ از بریدگی نمایشگر به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. این مسخره کردن‌ها مورد استقبال کاربران متنفر از این مشخصه قرار گرفته و این کاربران می‌توانند به این موضوع دلخوش باشند که بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند به این زودی‌ها نمی‌خواهد از این مشخصه استفاده کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. رضا

    دوستانی که روی اپل و بقیه برندها تعصب دارند شما با گوشی های سامسونگ فهمیدین گوشی هوشمند و کیفیت صفحه نمایش یعنی چی یادتون نره.طراحی s8به بعد بود که اپل تازه متوجه شد باید اون دکمه مسخره هوم رو حذف کنه.

  2. حسین

    بنظر من که ناچ قشنگه و جالبه… سامسونگ بجای اینکه مسخره کنه، بیاد یه طراحی جدید و غیر تکراری خودش ارائه بده
    سری note و خانواده گلکسی اس سامسونگ اکثرا طراحی تکراری دارن

  3. Farshad

    همین شرکتی که مسخرش میکنه اگه اندروید رو ازش بگیره باید در قسمت گوشی سازیشو ببنده چقدر پروئه این سامسونگ اصلا ازش خوشم نمیاد فکر میکنه خیلی بامزس اپل یا گوگلو مسخره میکنه شرکتی که از خودش یه سیستم عامل درستو حسابی نداره بجز اون تایزن مسخره.

    1. مهرداد

      اندروید متن باز هست ، یعنی هیچ وقت گوگل نمی تونه بگه سامسونگ استفاده نکنه یا ادعای مالکیت عجیب غریبی بکنه روی اندروید.
      جالب بدونید برای سالها مایکروسافت پولی که از اندروید در آورد بیشتر از گوگل بوده

    2. m.r.m

      گوگل که این کارو نمیکنه داره سودشو میبره احمق این کارو بکنه بعدش میدونی سامسونگ چقدربزرگ و چقدر گوشی داره اینقدر داره که براشون مراسم نمیزاره

  4. پویا

    واقعا مسخره اش در اومده فقط امیدوارم زودتر این ناچ هم از مد بیوفته الان همه گوشی ها صفحه هاشون داره یه شکل میشه خب همه رو یه شرکت تولید کنه دیگه چه کاریه گوشی خیلی فضایی شده و به نظرم اصلا زیبایی نداره اگه فقط آیفون این شکلی بود یه چیز خاصی میشد ولی دیگه همه گیر و مسخره شده دقیقا مثل حذف جای هدفون میمونه که همه گیر شده و واقعا مسخره اس

  5. علیرضا احتشامی

    این روزا از بی هنری خیلی چیزا رو میبینیم
    یکیشم ناچ ????????‍♂️

  6. علی تجدد

    آخه من نمی‌فهمم چطوری یه همچین چیز مسخره ای که گوشی رو به مراتب نازیبا می‌کنه، چطور همه گیر شده ؟؟؟!!!

  7. علي مسعود

    بزرگ ترین تولید کننده !! سامسونگ !؟ به گرد پایه اپل نمیرسه هواوی امسال بهترین اندرویدی ها بود سامسونگخواب بهترینو هم میبینه ایا؟

    1. m.r.m

      بزرگترین منظور از دیدگاه شما نییت منظور ازتعدا مدل های گوشی ها و تولید انبوه اون هاست

  8. حسین ربیع پور

    بردگی صفحه به نظر من خیلی خوبه فضای بیشتری داری و اون نوتیفکیشن ها رو میتونه تو خودش جا بده ولی خوب اصل موضوع اینه که کوشی ها صفحه نمایششون بدون حاشیه باشه که سامسونگ میخواد همین کارو کنه و گوشی بدون حاشیه طراحی کنه شاید هم به جای ناچ از حفره استفاده کنه

  9. ali

    از سیستم عاملش استفاده میکنه مسخره هم میکنه ????????عجب پرویی هستن اینا

  10. علی

    ناچ واقعا چیز ب درد نخوریه
    ب جای ناچ میتونن اون حاشیه پایین یا کناره‌ها رو از بین ببرن
    سامسونگ هم کار خوبی میکنه ناچ رو مسخره میکنه؛ چون واقعا مسخرس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه