سامسونگ با به‌روزرسان گلکسی S7 اطلاعاتی جدید از گلکسی S8 لو داد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

امروز گزارش‌هایی از بروزرسان جدید گلکسی S7 منتشر شده که به اضافه شدن ویژگی Secure Folder یا فولدر امن اشاره می‌کنند. این بروزرسان برای افرادی که گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج خودشان را به اندروید ۷.۰ به‌روزرسانی کردند، عرضه شده است. البته سامسونگ ماه پیش گفته بود که این ویژگی را به گلکسی S7 اضافه می‌کند و اکنون به قول خودش عمل کرد.

ویژگی فولدر امن به گلکسی S7 اضافه شد.

اما موضوع جالب اینجاست سامسونگ به همراه این به‌روزرسان تصویری منتشر کرده که به احتمال زیاد نمایی از گلکسی S8 و رابط کاربری این گوشی را نشان می‌دهد. تصویری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

در این تصاویر مشخص شده که گلکسی S8 صفحه نمایش بسیار بزرگ‌تری دارد و دکمه‌ی خانه هم روی آن قرار نگرفته است. همچنین بخشی از رابط کاربری این گوشی هم در تصاویر منتشر شده قابل مشاهده است. در حال حاضر قابلیت فولدر امن به صورت یک فایل APK هم قابل دانلود است. فقط باید به این موضوع توجه داشته باشید که گوشی شما باید به اندروید ۷.۰ به‌روزرسانی شده باشد. این اپلیکیشن روی فروشگاه گوگل پلی و فروشگاه مخصوص سامسونگ هم عرضه شده؛ اما اگر با جست‌وجو آن را پیدا نمی‌کنید، برای این است که هنوز برای همه‌ی کاربران در دسترس قرار نگرفته است.

اگر می‌خواهید این ویژگی جدید گوشی Galaxy S7 را امتحان کنید، می‌توانید فایل APK آن را از سایت SamMobile دانلود کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که منتظر فایل رسمی آن باشید. به هر حال امکان دارد فایل‌هایی که در سایت‌هایی غیر این گوگل پلی قرار گرفته‌اند، با مشکلاتی همراه باشند.

منبع: Sammobile

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    سامسونگ گوشی با روکش تمام طلا هم بزنه، باز سامسونگه. باز اون رابط کاربری مزخرفشو داره. کلا از موبایل‌های اندروید خیلی زود آدم خسته میشه. اما iOS زندگیه…

    1. Avatar Next is Now

      و بنده هم دقیقا چنین حسی به محصولات سیب گاز زده دارم

  2. Avatar MeTrO

    من اپدیت کردم نیومده 😐

  3. Avatar مهدی قراری

    روی نوت ۷ عزیز هم بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه