سامسونگ و فاکس‌کان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های موبایل در سال ۲۰۱۵

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung and Foxconn

براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ همچنان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌‌ی تلفن همراه در دنیا شناخته می‌شود و شرکت فاکس‌کان هم بعد از سامسونگ قرار گرفته است. این دو شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ تلفن‌های همراه هوشمند بسیار زیادی را تولید کرده‌اند.

شرکت سامسونگ همچنان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌‌ی تلفن‌های همراه هوشمند در دنیا شناخته می‌شود.

سازمان IDC که در زمینه‌ی بررسی بازار فعالیت می‌کند، گفته که تولید تلفن‌های همراه هوشمند توسط شرکت فاکس‌کان در مقایسه با سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ کاهش داشته که دلیل آن کم شدن میزان سفارش‌های شرکت‌های اپل و سونی بوده است. با این حال فروش گوشی‌های شیائومی، THL و هوآوی افزایش پیدا کرده است.

در کنار دو شرکت سامسونگ و فاکس‌کان، شرکت‌های Vivo Electronics، LG، Huaqin Telecom Technology، Oppo، Flextronics، Pegatron و Inventec قرار گرفته‌اند. البته شرکت‌های Huaqin، Oppo، ViVo و Wingtech در بازار کشور چین فعالیت می‌کنند و شرکت‌های فاکس‌کان، Inventec و Pegatron هم در کشور تایوان حضور دارند.

Foxconn

‌‌‌‌‌‌‌

کاهش تولید شرکت فاکس‌کان زمانی اتفاق افتاد که در خبرها به رشد ۱۵٫۵ درصدی بازار تلفن‌‌های همراه هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ اشاره شده بود. در این آمار سامسونگ توانسته ۸۳٫۵۹ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند تولید کند. در ادامه هم مشخص شده که شرکت اپل تنها ۴۵٫۰۶ میلیون دستگاه آیفون راهی بازار کرده است.

منبع: Tech News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Next is Now

    فاکس کان که تولید کننده ی گوشی های شرکت های سونی و اپل بوده باز هم در مجموع تولید کمتری نسبت به سامسونگ داشته یعنی سامسونگ با اختلاف فاحشی همچنان محبوب ترین برند دنیاست

  2. امیر

    سلام
    فاکس‌کان یه برند تولید کننده تلفن همراه نیست. بلکه یه شرکت پیمانکاریه بسیار بزرگه که اتفاقا با آیفون یا سامسونگ هم میتونه قردادهایی برای تولید قطعه داشته باشه.
    موفق باشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه