سامسونگ گلکسی A8 چهار روز دیگر در کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گلکسی A8، نازک‌ترین گوشی سامسونگ، هفته‌ی گذشته در کشور چین رونمایی شد و حالا هم قرار است این دستگاه در تاریخ دوم مرداد ماه در کشور وطنی‌اش یعنی کره‌ی جنوبی عرضه شود.

یک وب‌سایت رسمی کره‌ای خبر داده که گوشی سامسونگ گلکسی A8 درتاریخ دوم مرداد ماه وارد بازار‌های کره‌ی جنوبی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A8 در دو رنگ سفید و طلایی با قیمتی معادل ۵۶۰ دلار در دسترس عموم خواهد بود. سامسونگ در ازای چنین مبلغی، نازک‌ترین گوشی اندرویدی را که تاکنون ساخته شده با ضخامت ۵.۹ میلی‌متر ارایه می‌دهد.

A8 2

گلکسی A8 یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با کیفیت وضوح ۱۰۸۰p دارد و به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است و کارت‌های حافظه‌ی میکرو SD را هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. یک باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری هم نیروی این دستگاه را تامین می‌کند. همچنین یک اسکنر اثرانگشت در گلکسی A8 تعبیه شده و نسخه‌ی ۵.۱.۱ اندروید هم روی این دستگاه نصب شده است.

ویژگی‌های A8 تمام نیازهای روزمره‌ی کاربر را رفع کند و در واقع پلی میان محصولات میان‌رده و پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شود. گرچه در مقایسه با گلکسی S6، پرچم‌دار سامسونگ، کمی گران‌قیمت به نظر می‌رسد.

سامسونگ فعلا درباره‌ی عرضه‌ی آن در کشورهایی غیراز کره و چین خبری نداده، اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اخبار رسمی بیشتری در رابطه با این محصول اعلام شود.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه