سامسونگ گلکسی A9 پرو رسما معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

روز گذشته، شرکت سامسونگ از جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های سری A خودش با نام گلکسی A9 Pro رونمایی کرد.

طبق گفته‌ی شرکت سامسونگ، سری A، گوشی‌هایی هستند که برای علاقه‌مندان به مد و فشن ساخته شده‌اند. این خانواده، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A3 و گلکسی A5 تا مدل‌های بالارده‌ی گلکسی A7 و گلکسی A9 را شامل می‌شود. اکنون سامسونگ، مدل جدیدی را از این سری با نام گلکسی A9 Pro معرفی کرده که برترین گوشی سری A به‌حساب می‌آید. همانند دیگر اعضای سری گلکسی A، مدل A9 Pro هم، بدنه‌ای تمام فلزی دارد.

Samsung_Galaxy_A9_Pro_02

گلکسی A9 پرو از نمایشگری ۶ اینچی با دقت Full HD یعنی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. تراشه‌ی جدید Snapdragon 652 شرکت کوالکام هم در دل این گوشی تعبیه شده است. این تراشه با ۴ گیگابایت RAM همراه شده تا A9 Pro در سطح دیگر گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ قرار بگیرد. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی این گوشی قرار دارند که البته هنوز جزئیات زیادی در مورد این دو دوربین منتشر نشده است. گلکسی A9 پرو، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که کاربر می‌تواند در صورت نیاز، این میزان را به کمک کارت حافظه‌ی microSD افزایش دهد.

اما جالب‌ترین قسمت گلکسی A9 پرو، باتری‌اش است؛ سامسونگ برای این گوشی ۶ اینچی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است. انتظار می‌رود که چنین باتری قدرتمندی بتواند به‌راحتی ۲ یا حتی ۳ روز کامل شارژدهی را در اختیار کاربران گلکسی A9 Pro قرار دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، گلکسی A9 پرو به‌طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۶.۰.۱ به همراه رابط کاربری سامسونگ TouchWiz UX استفاده می‌کند.

Samsung_Galaxy_A9_Pro_01

سامسونگ گلکسی A9 Pro در حال حاضر تنها در بازار چین و با قیمت ۵۴۰ دلار عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا امکان عرضه‌ی جهانی این گوشی بیان نشده است.

سامسونگ گلکسی A9 پرو

منبع: PhoneRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar Fatemeh

    بسیار عالیه????????????

  2. Avatar jafar

    سلام به هموطنان عزیز، به ویژه جوانان عزیز که مشتاقانه بدنبال دستیابی به فن آوری جدید می باشند ، بنده گوشی مذکور را بدون گارانتی که احتمالا”خارج از مقررات قانونی وارد شده را خریداری کردم ،این هم بواسطه کنجکاوی این محصول واینکه بطور رسمی وقانونی بزودی وارد بازارنخواهد شد،خریداری نمودم، این گوشی از نظر کیفیت ساخت فوق العاده عالیه ، در بخشهای نرم افزاری براحتی تمام برنامه به ویژه بازیهای جدید راساپورت میکند، صفحه نمایش با توجه به پیکسلهای آن فوق العاده شفاف وچشم نواز می باشد ، وضوح تصاویر وهمچنین فیلم برداری بسیار عالیه ، اما در بخش باطری قوی آن مشکلی که داره میزان گرما در بدنه پس از ۷۰درصد شارز گرمای بالایی نسبت به سایر گوشی های هم ردیف میکندایجاد مکند که عموما” با مشاهده اولین بار تعجب آور می باشد ولی به مرور زمان اهمیتی قائل نمیشوید،
    نقاط ضعف دیگرآن ضبط صدا هنگام فیلمبرداری با آن که ضعیف می باشد.
    درخاتمه بنده گوشی مذکور را به پول ایران ۱۳۸۰۰۰۰تومان خریدار ی کردم، البته بدون گارانتی

  3. Avatar علی

    سلام من مشتری هستم کی وارد میکنید

  4. Avatar sepehr

    هی فرتی هر ماه یه گوشی میده بیرون . فقط فکر سود خودشه و بس

    1. Avatar Ali S

      شما مجبوری بخری؟
      همه شرکتا به سود فکر میکنن حتی glx

  5. Avatar محمد سپاهان

    تکراریه تازه همین تکراری هم کپی از اپله

    1. Avatar Ali S

      چیش کپیه؟
      اصلا کپیه، شما خود گوشی رو میخوای یا میخوای یه چیزی باشه که قبلا وجود نداشته باشه؟
      والا

    2. Avatar هومن

      اون وقت چی رو کپی کرده؟

  6. Avatar محمد رضا

    چقدر خسته کننده هـیچ چیز جدیدی نداره .

    1. Avatar ناصر

      داداش از نظر شما دوربین ۱۶ مگاپیکسلو ۴گیگ رمو باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، چیز جدیدی نیست؟ ببحشید، قرار بود آپشن آب هویج گیری داشته باشه، تا از نظر شما جدید باشههههه؟!!!!

  7. Avatar مهدى

    این سامسونگ یه رنگ نمیتونه از خودش بسازه اپل هر رنگی زد رو گوشیش سریع باید کپی کنه

    1. Avatar Ali S

      ببخشید تو لیست گواهی های ثبت اختراع اپل رنگ رزگلد میبینید شما؟؟؟ رنگ کپیه؟؟؟ یادتون نمیاد از زمان گلکسی اس۳ سامسونگ از رنگ های صورتی استفاده میکرد؟؟
      واقعا آدم بعضی نظرات حکیمانه دوستان رو میخونه فشار خونش میوفته میره تو کما….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه