شاید سامسونگ گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ امروز معرفی شود

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
سامسونگ گلکسی J5 مدل 2017
بر اساس اطلاعات لو رفته از آمازون فرانسه، امروز شاهد معرفی رسمی گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ خواهیم بود.

دو روز پیش گوشی معرفی نشده‌ی گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ در دو رنگ طلایی و مشکی در فهرست محصولات فروشگاه آمازون فرانسه قرار گرفت. در حالی که این گوشی از روبرو ظاهری شبیه به اکثر گوشی‌های سامسونگ دارد، در پشت گوشی شاهد طراحی جدیدی برای خطوط آنتن هستیم که در بالا و پایین دیده می‌شوند. و با توجه به قرار گرفتن این گوشی در فهرست محصولات رسمی حالا دیگر مشخصات نهایی این گوشی هوشمند هم مشخص شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ به یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی سوپر امولد با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل یا همان HD مجهز است. مسئولیت اجرای فرمان‌ها در این گوشی بر عهده‌ی یک چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ است که روی خود یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم دارد. در کنار این مجموعه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم در نظر گرفته شده. امکان افزایش دادن حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد. هر دو دوربین اصلی و سلفی گلکسی J5 جدید ۱۳ مگاپیکسلی هستند و این گوشی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن خود استفاده می‌کند.

بر اساس تاریخی که روی صفحه‌نمایش گوشی دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که در روز دوشنبه ۵ ژوئن (یعنی همین امروز) شاهد معرفی رسمی گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ خواهیم بود. تا آن زمان می‌توانید عکس‌هایی را که از فروشگاه آمازون به دست آمده در گالری بالا ببینید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ناشناس

    سلام قیمتش چنده؟

  2. Avatar محسن

    سامسونگِ زشت ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه