سامسونگ روی ساخت یک گوشی کامپکت کم‌حاشیه کار می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا تمام گوشی‌های اخیر سامسونگ صفحه نمایش‌های ۵ اینچی یا بزرگ‌تر دارند؛ یعنی از مدل پایین رده گرفته تا پرچم‌دار سال. همین روند نشان می‌دهد که این شرکت علاقه‌ی چندانی برای طراحی و تولید گوشی کامپکت و جمع‌وجور جدید ندارد. با این حال طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد سال آینده یک گوشی با نمایشگر کم‌تر از ۵ اینچ و کم‌حاشیه به بازار عرضه کند.

این گزارش که در چین منتشر شده، خبر از عرضه‌ی مدل جدید و جمع‌وجور سامسوگ می‌دهد. این اولین بار است که درمورد تولید یک گوشی کامپکت با طراحی کم‌حاشیه سامسونگ می‌شنویم. با این که در این گزارش اسمی از مدل گوشی برده نشده اما تقریبا مطمئن هستیم که از خانواده‌ی گلکسی A5 یا گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ نخواهد بود؛ چراکه در مورد این دو گوشی شنیده بودیم که صفحه نمایش‌های آن‌ها ۵.۵ و ۵.۷ اینچ هستند.

بعضی از گمانه‌زنی‌ها به عرضه‌ی مدل مینی گلکسی S9 اشاره دارند اما هنوز درمورد عرضه‌ی چنین گوشی مطمئن نیستیم. چراکه چند سالی می‌شود که سامسونگ با معرفی نسخه‌ی مینی از خانواده‌ی گلکسی S خداحافظی کرده و شنیدن یک مدل بسیار جدید با چنین ویژگی‌هایی احتمال کم‌تری دارد. با این حال، اگر گزارش‌های منتشر شده درست از آب دربیایند، سال آینده می‌توانیم منتظر عرضه‌ی یک گوشی کامپکت، کم‌حاشیه با قیمت‌ کم‌تر از پرچم‌دارهای سال سامسونگ باشیم.

منبع: Uberguizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه