سامسونگ گوشی گلکسی J5 Pro را معرفی کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ رسما از عضو جدید خانواده گلکسی به نام گلکسی J5 Pro رونمایی کرد. این تلفن همراه هوشمند از رم و حافظه‌ی بیشتری نسبت به گلکسی J5 مدل  ۲۰۱۷ بهره می‌برد. گلکسی J5 Pro به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و این در حالی است که گلکسی J5 از رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. گوشی جدید سامسونگ از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی J5 Pro یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی سوپر AMOLED با کیفیت Full HD دارد. این گوشی از تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ بهره می‌برد که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز و  پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 را در خودش قرار داده است.

دوربین‌های جلو و پشتی گلکسی  J5 Pro هر دو از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. سنسور تشخیص اثر انگشت هم روی کلید هوم قرار گرفته است. سامسونگ از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برای گوشی جدید خودش استفاده کرده و به‌طور پیش‌فرض، این گوشی را با نسخه ۷ سیستم‌عامل اندروید راهی بازار می‌کند. این گوشی قرار است در بازار تایلند با قیمتی معادل ۲۹۴ دلار عرضه شود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ این تلفن همراه هوشمند را برای بازار دیگر کشورها هم عرضه می‌کند یا نه.

منبع: PhoneArena

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه