سامسونگ Gear Fit جدید معرفی می‌کند

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که سامسونگ روی نسل بعدی دست‌بند‌های هوشمند خودش کار می‌کند.  با توجه به نام‌های تجاری ثبت شده این دست‌بند هوشمند با نام Gear Fit Pro راهی بازار می‌شود. از ویژگی‌های جدید این محصول می‌توان ارتباط با پلتفرم سلامتی سامسونگ اشاره کرد. این شرکت چند سال پیش پلتفرم سلامتی Simband را راه اندازی کرد و به نظر می‌رسد که محصولات ورزشی و سلامتی خودش را با آن هماهنگ می‌کند.

هر دستگاهی که به سنسورهای تشخیص ضربان قلب، میزان فشار خون و میزان اکسیژن مجهز شده باشند می‌توانند به Simband متصل شوند. شایعات می‌گویند که دست‌بند ورزشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-R365 شناخته می‌شود. احتمال دارد که در کنار این دست‌بند دستگاه دیگری به اسم Gear POP هم رونمایی شود. شماره مدل این دستگاه جدید هم SM-R600 خواهد بود. هنوز مشخص نیست که Gear POP چه کاری انجام می‌دهد و امیدواریم که به زودی خبرهای بیشتری از آن بشنویم.

به احتمال زیاد سامسونگ در مراسمی که برای توسعه‌دهندگان سیستم عامل تایزن برگزار می‌کند اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر خواهد کرد. مراسم توسعه‌دهندگان سامسونک  در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: sammobile
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه