سامسونگ SSD دو ترابایتی روانه بازار کرد

۱۶ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هنوز SSD های با حجم بالاتر از ۵۰۰ گیگابایت برای خیل بزرگی از مشتریان بازار، مفهوم آشنایی نیست و تهیه مدلی از آن‌ها را یک خیال برای خود می‌دانند، سامسونگ دست به کار شده و حالا قصد دارد اندکی از مرزهای تصور ما را از این حافظه‌های پرسرعت کنار بزند.

سامسونگ SSD های جدیدی از سری ۸۵۰ Evo و ۸۵۰ Pro مشهورش روانه بازار کرده که ظرفیتی ۲ ترابایتی دارند.

سامسونگ SSD های جدیدی از سری ۸۵۰ Evo و ۸۵۰ Pro مشهورش روانه بازار کرده که ظرفیتی ۲ ترابایتی دارند. چنین ظرفیتی به معنی بی‌نیازی شما از هر گونه حافظه مکانیکی است. SSD جدید سامسونگ فعلا تنها برای کامپیورهای دسکتاپ عرضه شده، اما سامسونگ وعده داده که مدل‌هایی از آن را برای لپ‌تاپ‌ها هم عرضه خواهد کرد.

مدل استاندارد این حافظه با قیمتی ۸۰۰ دلار (۸۵۰ Evo) و مدل اندکی سریع‌تر و بادوام‌تر هم با قیمتی ۱۰۰۰ دلاری (۸۵۰ Pro) وارد بازار خواهد شد.

ssd1sams

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان حافظه‌های کامپیوتری در دنیاست و توانست در سال گذشته سهمی ۳۴ درصدی از بازار SSD ها را از آن خود کند. رتبه بعدی را اینتل با ۱۷ درصد به دست آورد.

سامسونگ با تولید مدل‌های ارزان و با حجم بالا، به سرعت در حال کاهش قیمت این محصولات است. شرکت‌های دیگری چون «سن‌‎دیسک» نیز وعده داده‌اند که به زودی SSD های هم قیمت با حافظه‌های سنتی به بازار معرفی خواهند کرد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه