سامورایی، وایکنیگ و شوالیه؛ تریلرهای For Honor را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

بازی For Honor یکی از بهترین غافلگیری‌های شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 سال گذشته بود. این بازی که در ابتدا قرار بود یک اکشن چند نفره‌ی آنلاین باشد، در حال حاضر آن‌قدر بزرگ شده است که یک بخش داستانی وسیع دارد. بازی روی سه کلاس جنگجوی بزرگ تمرکز دارد: سامورایی، وایکینگ و شوالیه. یوبی‌سافت سه ویدیوی جدید برای معرفی این سه کلاس منتشر کرده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یوبی‌سافت در توضیح کلاس‌های‌اش نوشته است:

Kensei یا همان سامورایی: پس از اینکه سرزمین‌شان را به آتش و آب از دست دادند، این جنجگوها تحت نظر یک امپراتور، ملتی جدید برای خودشان راه انداخته‌اند و از سرگردانی رها شده‌اند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Raider یا همان وایکنیگ: در حالی که تصور می‌شد وایکینگ‌ها نابود شده‌اند، این جنگجوها بازگشته‌اند تا غارت کنند و زمین‌های باستانی‌شان در شمال را پس بگیرند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Warden یا همان شوالیه‌: این جنگجوها که سال‌ها در دنیا پخش شده بودند، زیر یک پرچم گرد هم آمده‌اند تا با به کمک هم به مبارزه بپردازند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

For Honor قرار است در روز ۲۴ فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پدرام

    سلام
    توصیه می‌کنم ویدئوهای منتشره در مجله را در کیفیتهایی کمتر از Full HD یا HD بگذارید مگر دلیل واضحی داشته باشد. برای درک صحنه‌های بازی وضوح پایین‌تر هم کار را راه می‌اندازد. ویدئو با وضوح بالا هم حجم اینترنت زیادی مصرف می‌کند و هم زمان بیشتری می‌طلبد.
    در حالت‌های بهتر (ولی سخت‌تر) می‌توان سه نوع وضوح برای کاربر گذاشت تا هر کدام را که خواست دریافت کند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه