سایبرپانک ۲۰۷۷ حتی از ویچر ۳ هم بزرگتر خواهد بود

۷ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سایبرپانک ۲۰۷۷

استودیوی بازی‌سازی CD Projekt Red می‌گوید که بازی بعدی آن‌ها یعنی «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) حتی از از «ویچر ۳» (The Witcher 3) هم بزرگتر خواهد بود.

شایعات گفته‌اند که بازی Cyberpybk 2077 در نمایشگاه E3 2018 و در یکی از کنفرانس‌های بزرگ حضور خواهد داشت.

بر اساس خبری که PC Gamer منتشر کرده است، استودیوی CD Projekt Red ویدیویی به یکی از سمینارهای مختص بازی فرستاده است و در این ویدیو، درباره‌ی بازی بعدی‌شان صحبت کرده است. «آدام کیسینسکی»، مدیرعامل شرکت CD Projekt در این ویدیو می‌گوید:

«سایبرپانک برای ما یک ویچر ۳ جدید است، ولی حتی از آن‌ هم بزرگتر به این بازی نگاه می‌کنیم. هدف ما از همان ابتدا این بوده است تا یک مجموعه‌ی بسیار بزرگ خلق کنیم. روی دنیایی جدید مشغول به کار شده‌ایم، دنیایی که در آینده اتفاق می‌افتد. تصور می‌کنیم این دنیا برای بازی‌کننده‌ها بسیار جذاب باشد و نه فقط طرفداران سبک نقش‌آفرینی.

البته بازی ما هنوز هم مثل ویچر، مثل ویچر ۳، یک نقش‌آفرینی است که برای مخاطب بزرگسال ساخته می‌شود. تمام بازی را با جزییات زیاد و با دست طراحی کرده‌ایم. بازی ساختاری محیط باز دارد و البته روند بازی آن هم کاملا باز است.

بازی بزرگ است، دیدگاهی که برای آن داریم از ویچر ۳ بزرگتر است و فکر کنم بتوانیم اهداف تجاری بزرگتری هم داشته باشیم. البته هنوز هم گیمرها تمرکز اصلی ما هستند و اولین ما روی کیفیت است.»

سایبرپانک ۲۰۷۷

تعداد افرادی که روی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار می‌کنند از ویچر ۳ بیشتر است. حتی زمانی هم که برای ساخت این بازی صرف شده است، از ویچر ۳ طولانی‌تر شده.

درباره‌ی ساخت قسمت بعدی مجموعه‌ی ویچر، آدام کیسینسکی می‌گوید: «نمی‌خواهیم ویچر ۴ بسازیم. چون ویچر از همان ابتدا هم قرار بود یک سه‌گانه باشد. البته این بدین معنا نیست که روزی سراغ دنیای ویچر نخواهیم رفت. ولی فعلا روی سایبرپانک تمرکز کرده‌ایم و گوئنت.»

شایعات گفته‌اند که بازی Cyberpybk 2077 در نمایشگاه E3 2018 و در یکی از کنفرانس‌های بزرگ حضور خواهد داشت. طبق شایعه‌سی منتشر شده، شاهد نمایش تریلری در یکی از کنفرانس‌ها خواهیم بود، در حالی که خبرنگاران پشت درهای بسته روند بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را هم تماشا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سایبرپانک ۲۰۷۷ – هر چیزی که باید درباره‌ی سایبرپانک بدانیم

منبع: IGN

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    ممنون آقای میرزایی به خاطر خبری که دادین من هم امیدوارم بازی cyberpybk 2077 هم از نظر گیم پلی و گرافیک و داستان بهتره از ویچر ۳ باشه این رو از تجربه شخصی از بازی های cd projekt red میگم ، ولی خیلی حیف شد که میگن دیگه قرار نیست ویچر ۴ رو بسازیم چون طرفداران این مجموعه هنوزم که هنوزه دوست دارن یک باره دیگه قدم در دنیای بزرگ و قرون وسطی این بازی بی نظیر بزارن امیدوارم تصمیمشون درباره ساخته نشدن بازی ویچیر ۴ عوض بشه.

  2. Avatar پویا

    اهداف تجاری بزرگتر، هممممم؟!
    از یه طرف ESRB با معرفی سیستم جدید ریتینگ کار رو برای تفکیک لوت باکس های رندم و سیاست های نادرست دوشیدن مشتری از خرید های درون بازی و دی ال سی های منصفانه غیر ممکن کرده از طرف دیگه اینها از اهداف تجاری بزرگتر حرف میزنند.
    سیستم ریتینگ جدید یه بر چسب برای بازی هایی که خرید درون بازی دارند اضافه میکنه که صرفا میگه این بازی خرید درون بازی داره. هیچ اطلاعات دیگه ای در این زمینه نداره. این برچسب شامل تقریبا همه چی هست. سیزن پس، دی ال سی، لوت باکس. یعنی عملا هیچ فرقی بین بازی ای مثل ویچر ۳ و بتلفرانت ۲ از لحاظ این ریتینگ نخواهد بود. این یعنی کار برای امثال EA راحت تر از قبل شده.
    اینها تا کنگره و سنا رو وارد این ماجرا نکنند راحت نمیشن. خودشونو زدند به در ندیدن و نفهمیدن. البته بودجه ESRB توسط بازی ساز ها و ناشران تامین میشه و قرار بوده با ایجاد یک سیستم self regulated یا خود قانونمند کننده، نیاز به حضور دولت رو از بین ببره ولی خوب گویا چاقو دسته اش رو نمی بره.
    باید نشست و با دقت اوضاع رو رصد کرد. بی شک یکی از مهمترین بازی هایی که انتظارشو میکشیم سایبرپانک هست و سی دی پروجکت تا به امروز مشتری مداری خودشو ثابت کرده امیدواریم همینطور هم باقی بمونه

    1. به نظر من ویچر ۳ این برچسب رو نمی‌گیره.
      چون ویچر ۳ به هنگام عرضه هیچ آیتم قابل خریدنی نداشت. حتی تمام دی ال سی‌ها که بعدا اومدن مجانی بودن.
      از طرفی بعد از شیش ماه تازه یه بسته الحاقی دادن.
      حتی بسته‌های الحاقی هم توی بازی خریداری نمی‌شن، میری توی پلی‌استیشن استور خریداری می‌کنی و به بازی اضافه می‌شه.
      یعنی بازی که خریداری شده آیتم خریدنی توش وجود نداشته به هنگام عرضه، در نتیجه نباید برچسب ESRB رو بگیره.
      از طرفی بازی‌هایی مثل بتل‌فرانت ۲ یا کال آو دیوتی یا دستینی یا اورواچ از همون روزی که می‌خریش، توش آیتم خریدنی وجود داره.

      1. Avatar پویا

        چشمم ترس خورده دچار پارانویا شدم.
        این قضیه به هر حال تموم نشده و دو طرف جریان هر روز به فکر تاکتیک جدید هستند.

        پیام مخفی داخل متال گیر سوروایو رو دیدید؟ خیلی باحال بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه