مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های نسل جدید سامسونگ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

براساس شایعه‌های منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را با نام گلکسی O تولید کند. برهمین اساس به‌نظر می‌رسد این شرکت در حال کار روی دو گوشی هوشمند گلکسی O5 و گلکسی O7 است. همچنین احتمالا این محصولات در آینده با نام گلکسی گرند On و گلکسی مگا On معرفی خواهند شد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی نسل جدیدی از محصولات خود با نام گلکسی O است. برهمین اساس به‌تازگی مشخصات سخت‌افزاری دو گوشی‌ هوشمند گلکسی O5 و گلکسی O7 سامسونگ منتشر شده است.

براساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده، شماره مدل گوشی گلکسی مگا On در شرکت سامسونگ SM-G600 است. در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل بهره گرفته شده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که در آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز قرار دارد، تامین می‌شود. شرکت سازنده در این دستگاه یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. همچنین این شرکت در گوشی گلکسی مگا On سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ را قرار داده است. طول این دستگاه ۱۵۱.۸ میلی‌متر و عرض آن ۷۷.۵ میلی‌متر است. همچنین ضخامت این گوشی ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۵ گرم است. لازم به‌ذکر است که براساس شایعه‌های منتشر شده، در حال حاضر گوشی گلکسی مگا On در انتظار تایید مجوز از سوی سازمان Bluetooth SIG است.

samsung

از سوی دیگر سامسونگ در گوشی گلکسی گرند On از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل بهره گرفته است. در این محصول یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی قرار داده شده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Exynos 3475 و یک پردازنده با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی گرند On باید به ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد. وزن این گوشی ۱۴۰ گرم بوده و ضخامت آن ۸.۵ میلی‌متر است. همچنین طول این دستگاه ۱۴۲ میلی‌متر و عرض آن ۷۱.۹ میلی‌متر است. لازم به‌ذکر است که این گوشی‌ها جزو محصولات مقرون به‌صرفه‌ی شرکت سامسونگ محسوب می‌شوند، اما این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی آن‌ها اعلام نکرده است. پیش از این هم سامسونگ محصولات زیادی با این مشخصات سخت‌افزاری تولید و در بازار عرضه کرده بود. براین اساس به‌نظر می‌رسد این شرکت برای ایجاد انگیزه و جلب توجه کاربران بهتر است ویژگی‌های جدیدی مانند واقعیت افزوده را به این سری از محصولات خود اضافه کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه