سرفیس استودیو محصول جدید مایکروسافت خواهد بود

۴ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت چند روز دیگر کنفرانس سخت افزاری خودش را برگزار می‌کند. کنفرانسی که در آن محصولات سرفیس جدیدی معرفی خواهد شد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یکی از محصولات جدید مایکروسافت کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) خواهد بود. حالا شایعات جدید می‌گویند که کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت با نام «سرفیس استودیو» (Surface Studio) راهی بازار می‌شود.

کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت سرفیس استودیو نام دارد.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت چند نام تجاری جدید ثبت کرده که بین آن‌ها Surface Dial، Dial و Surface Studio دیده می‌شود. حالا از کجا مشخص شده که این اسم‌ها توسط مایکروسافت ثبت شده‌اند؟ به‌تازگی شرکتی در کشور اسلوونی قصد داشته این اسم‌ها را ثبت کند؛ اما متوجه شده که تمام این نام‌ها قبلا ثبت شده‌اند و مالک آن‌ها مایکروسافت است.  حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این اسم‌ها مربوط به محصولات جدیدی می‌شوند که قطعا تا دو روز دیگر معرفی می‌شوند.

تمام این نام‌های تجاری جزو گروه نرم افزار و سخت افزار قرار گرفته‌اند و به همین دلیل به نظر می‌رسد که مربوط به کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت باشند. البته این شرکت هنوز هیچ کدام از شایعات منتشر شده را تایید نکرده است.

منبع: thetrademarkninja

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه