سرفیس پرو ۵ به این زودی‌ها راهی بازار نمی‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رییس بخش سرفیس و سخت افزار مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت CNET به این موضوع اشاره کرد که این شرکت فعلا برای عرضه سرفیس پرو ۵ آماده نیست. «پانوس پانای» (Panos Panay) گفت که سرفیس جدید تا زمانی که تغییرات اساسی نداشته باشد راهی بازار نمی‌شود. او گفت که تغییرات اساسی تنها به معنی افزایش قدرت سخت افزاری که بیشتر مردم به دنبال آن هستند، نیست. پانای در ادامه صحبت‌هایش گفت که باید تغییرات جدیدی در زمینه تغییر استفاده و کاربری به وجود بیاید.

رییس بخش سرفیس مایکروسافت گفت که :«چیزی به اسم سرفیس پرو ۵ فعلا راهی بازار نمی‌شود.» در واقع فعلا نباید منتظر نسل بعدی تبلت‌های سرفیس باشیم. البته این احتمال وجود دارد که مایکروسافت مدل‌های جدیدتری از تبلت سرفیس پرو ۴ را با سخت افزار ارتقا پیدا کرده راهی بازار کند.

در چند وقت گذشته شایعه شده بود که سرفیس پرو ۵ با پردازنده Kaby Lake راهی بازار می‌شود. پس به نظر می‌رسد که این پردازنده روی مدل جدیدی از سرفیس پرو ۴ دیده می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت در تاریخ ۲ خرداد ماه کنفرانسی برای معرفی سرفیس پرو جدید برگزار می‌کند که به احتمال زیاد همان مدل ارتقا پیدا کرده سرفیس پرو ۴ خواهد بود.

منبع:‌ The Verge

‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar h.dsh

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    من میخام سرفیس پرو ۴بگیرم به نظرشما صبر کنم که ۵بیادیا اینکه الان بخرم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه