اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو سامسونگ به سرقت رفت

۱۰ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نمایشگر تاشو

بر اساس شکایت جدیدی که سامسونگ در کره جنوبی تنظیم کرده، بخشی از اسرار تکنولوژی نمایشگر تاشو این شرکت به سرقت رفته و سپس به دو شرکت چینی فروخته شده است. سامسونگ گفته که افراد سارق این نقشه‌ها، برای فروش آن به دو شرکت چینی حدود ۱۴ میلیون دلار پول دریافت کرده‌اند.

گفته می‌شود سامسونگ برای توسعه‌ی نمایشگرهای تاشو، حدود ۶ سال زمان صرف کرده و ۱۳۰ میلیون دلار پول خرج کرده است. به‌نظر می‌رسد افراد موردنظر یک شرکت صوری تاسیس کرده‌اند و بعد از دریافت نقشه‌های مربوط به این تکنولوژی، آن را به ازای دریافت ۱۵.۵ میلیارد ون، که حدود ۱۳.۸ میلیون دلار می‌شود، نقشه‌ها را در اختیار دو شرکت چینی قرار داده‌اند.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی به دنبال بهره‌گیری از نمایشگر تاشو هستند.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی به دنبال بهره‌گیری از نمایشگر تاشو هستند و به‌نظر می‌رسد این فناوری می‌تواند آینده‌ی گوشی‌های هوشمند را تا حد زیادی تغییر دهد. سامسونگ سال‌ها پیش از تصمیم خود برای توسعه‌ی چنین گجت‌هایی پرده برداشت و در نهایت مدتی قبل، نمونه‌ی اولیه نخستین گوشی تاشو خود را نمایش داد.

در بیانیه‌ای که سامسونگ در رابطه با این سرقت منتشر کرده، این سرقت به‌عنوان یک عمل «تاسف‌آور» توصیف شده و در ادامه آمده که آن‌ها از این پس بهتر از قبل از اسرار تکنولوژی‌های خود محافظت می‌کنند. هنوز تاریخی برای برگزاری دادگاه مربوط به این پرونده مشخص نشده و به‌نظر می‌رسد پلیس همچنان در جستجوی دو نفری است که احتمالا درگیر این سرقت بوده‌اند و ظاهرا سه نفر مرتبط با این پرونده هم بازداشت شده‌اند.

منبع: SlashGear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Fary

    هوآوی داره طرح خودشو میزنه و روش کار میکنه چه نیازی به این طرح بیخود و بی سر و ته سامسونگ داره بعدشم همچین شرکتی عمرا این کارو نمیکنه که وجه شرکتشو زیر سوال ببره و آمار فروشش از دست بره ، هواوی اونقدر بزرگ هست که خودش توان تولید همچین چیزی داشته باشه بالاخره دومین کمپانی مطرح دنیاس توی حوضه گوشی هوشمند و نیازی به خراب کردن اسمش نداره حداقل به این روش.

  2. Avatar Pouya

    احتمالا صد در صد یکی از خریدارا هوآووی بوده اون دوتا فروشنده که حتما ایرانی بودن ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه