انویدیا سرویس استریم بازی GeForce NOW را راه‌اندازی می‌کند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سازنده‌ی پردازنده‌ی گرافیکی «انویدیا» (NVIDIA)، از سرویس جدید GeForce NOW برای استریم بازی‌های کامپیوتر شخصی خبر داد.

شرکت انویدیا، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ها‌ی پردازنده‌ی گرافیکی، سرویس جدیدش برای استریم بازی‌های ویدیویی را که GeForce NOW نام دارد، معرفی کرد. این سرویس امروز در آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و کره‌ی جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

بازی‌کنندگان علاقه‌مند می‌توانند با پرداخت ۸ دلار در ماه برای حق عضویت سرویس، بازی‌های کامپیوتر شخصی را به دستگاه‌های انویدیا شیلد استریم کنند. این دستگاه‌ها شامل کنسول اصلی «شیلد» (Shield) و تلویزیون شیلد می‌شود. بازی‌ها را می‌توان با وضوح ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه استریم کرد. همچنین رابط کاربری و کنترل‌های والدین هم از نو طراحی شده‌اند. در حال حاضر GeForce NOW گزیده‌ای از ۵۰ بازی مهم دارد که شامل ویچر ۳، Shadow of Mordor ،Saints Row IV، لگو: دنیای ژوراسیک و رزیدنت اویل Revelations 2 می‌شود.

انویدیا

بدون شک انویدیا طی هفته‌های آینده عنوان‌های بیشتری اضافه می‌کند. اما در مورد آینده‌ی این سرویس نمی‌توان با اطمینان چیزی گفت، زیرا تعداد محدود بازی‌ها ممکن است برای جذب مشتری، زیاد کافی نباشد.

منبع: NVIDIA

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه